|
15/2/2005 08:52
|
חני ב
|
מאת:
|
|
גם לביתי הייתה סתימה
|
כותרת:
|
אז הרופא אמר לעשות מסז' (לא התמדנו), לנקות עם צמר גפן ומים רתוחים, ולחכות שזה יעבור. ואם זה לא - לגשת אליו בתווך של חצי שנה עד שנה, כי אז הוא יכול לפתוח את הסתימה לבד ע''י החדרת צינורית ואילו אחרי שנה צריך הרדמה מלאה. אבל ב''ה לא נזקקנו לטיפול. שימי לב, התינוקת שלי עדיין מתחילה לדמוע, לקבל הפרשות מכל רוח מצויה. הרופאה הסבירה שזה הגיוני - למרות שהסתימה נפתחה, אך ערוץ הדמעות נשאר צר וזה אמור להשתפר עם הגיל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|