פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/2/2005 08:52 חני ב מאת:
גם לביתי הייתה סתימה כותרת:
אז הרופא אמר לעשות מסז' (לא התמדנו), לנקות עם צמר גפן ומים רתוחים, ולחכות שזה יעבור. ואם זה לא - לגשת אליו בתווך של חצי שנה עד שנה, כי אז הוא יכול לפתוח את הסתימה לבד ע''י החדרת צינורית ואילו אחרי שנה צריך הרדמה מלאה. אבל ב''ה לא נזקקנו לטיפול. שימי לב, התינוקת שלי עדיין מתחילה לדמוע, לקבל הפרשות מכל רוח מצויה. הרופאה הסבירה שזה הגיוני - למרות שהסתימה נפתחה, אך ערוץ הדמעות נשאר צר וזה אמור להשתפר עם הגיל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/2/2005  21:03 דניאלה יקירתי... רק לגבי הגזים - סאלוש
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:09 דניאלה... - דבורי
14/2/2005  21:10 סליחה!! המחשב התחרפן קצת.......!! סליחה! (ל"ת) - דבורי
15/2/2005  00:07 דניאלה - לירון
15/2/2005  00:19 רק על הצינורית - צורית
15/2/2005  06:24 הי דניאלה - קרן של בועז והגר
15/2/2005  07:25 וואו דניאלה, אפילו לא ידעתי שילדת! - ליאורקה
15/2/2005  08:45 לגבי הבקבוק אצל הסבתא - גלית של רום
15/2/2005  09:25 תודה יקרות, ותגובות - דניאלה
15/2/2005  09:30 *****ד"ר ליבוביץ, אשמח אם תוכלי להיכנס**** - דניאלה
15/2/2005  10:21 דניאלה, רק כדי לעודד אחותי היתה מן הלוחצות בעל כורחה , - מיכל של איל
15/2/2005  10:57 דניאלה - שירלי2
15/2/2005  13:51 דניאלה, לגבי הסוג דם - סאלוש
15/2/2005  18:02 הנה ההסבר של סירס על איך למסז' בעדינות - צורית
15/2/2005  18:24 דניאלה - רותי קרני הורוביץ
15/2/2005  20:28 תודות ותגובות - דניאלה
16/2/2005  14:07 דניאלה, בלי חיטה זו התחלה טובה - סאלוש
16/2/2005  15:34 סאלוש, תודה יקירה - דניאלה
16/2/2005  16:27 אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים - סאלוש
16/2/2005  17:31 כמויות מזון - ד"ר ליבוביץ
16/2/2005  21:43 ד"ר לייבוביץ', תודה רבה! (ל"ת) - דניאלה
18/2/2005  01:23 למה ולמה - רותי קרני הורוביץ
18/2/2005  19:41 רותי יקירתי, - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש