פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
16/2/2005 15:34
דניאלה
מאת:
סאלוש, תודה יקירה
כותרת:
אני אחשוב על זה במהלך הסופ"ש ואראה אם אני מסוגלת להביא את עצמי לידי נטישת החיטה... אולי באמת נלך על עניין השבועיים. אני אעדכן אם יהיה במה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/2/2005 21:03
דניאלה יקירתי... רק לגבי הגזים
-
סאלוש
14/2/2005 21:08
דניאלה....
-
דבורי
14/2/2005 21:08
דניאלה....
-
דבורי
14/2/2005 21:09
דניאלה...
-
דבורי
14/2/2005 21:10
סליחה!! המחשב התחרפן קצת.......!! סליחה! (ל"ת)
-
דבורי
15/2/2005 00:07
דניאלה
-
לירון
15/2/2005 00:19
רק על הצינורית
-
צורית
15/2/2005 06:24
הי דניאלה
-
קרן של בועז והגר
15/2/2005 07:25
וואו דניאלה, אפילו לא ידעתי שילדת!
-
ליאורקה
15/2/2005 08:45
לגבי הבקבוק אצל הסבתא
-
גלית של רום
15/2/2005 08:52
גם לביתי הייתה סתימה
-
חני ב
15/2/2005 09:25
תודה יקרות, ותגובות
-
דניאלה
15/2/2005 09:30
*****ד"ר ליבוביץ, אשמח אם תוכלי להיכנס****
-
דניאלה
15/2/2005 10:21
דניאלה, רק כדי לעודד אחותי היתה מן הלוחצות בעל כורחה ,
-
מיכל של איל
15/2/2005 10:57
דניאלה
-
שירלי2
15/2/2005 13:51
דניאלה, לגבי הסוג דם
-
סאלוש
15/2/2005 18:02
הנה ההסבר של סירס על איך למסז' בעדינות
-
צורית
15/2/2005 18:24
דניאלה
-
רותי קרני הורוביץ
15/2/2005 20:28
תודות ותגובות
-
דניאלה
16/2/2005 14:07
דניאלה, בלי חיטה זו התחלה טובה
-
סאלוש
16/2/2005 16:27
אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים
-
סאלוש
16/2/2005 17:31
כמויות מזון
-
ד"ר ליבוביץ
16/2/2005 21:43
ד"ר לייבוביץ', תודה רבה! (ל"ת)
-
דניאלה
18/2/2005 01:23
למה ולמה
-
רותי קרני הורוביץ
18/2/2005 19:41
רותי יקירתי,
-
סאלוש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש