פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/2/2005 15:34 דניאלה מאת:
סאלוש, תודה יקירה כותרת:
אני אחשוב על זה במהלך הסופ"ש ואראה אם אני מסוגלת להביא את עצמי לידי נטישת החיטה... אולי באמת נלך על עניין השבועיים. אני אעדכן אם יהיה במה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/2/2005  21:03 דניאלה יקירתי... רק לגבי הגזים - סאלוש
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:09 דניאלה... - דבורי
14/2/2005  21:10 סליחה!! המחשב התחרפן קצת.......!! סליחה! (ל"ת) - דבורי
15/2/2005  00:07 דניאלה - לירון
15/2/2005  00:19 רק על הצינורית - צורית
15/2/2005  06:24 הי דניאלה - קרן של בועז והגר
15/2/2005  07:25 וואו דניאלה, אפילו לא ידעתי שילדת! - ליאורקה
15/2/2005  08:45 לגבי הבקבוק אצל הסבתא - גלית של רום
15/2/2005  08:52 גם לביתי הייתה סתימה - חני ב
15/2/2005  09:25 תודה יקרות, ותגובות - דניאלה
15/2/2005  09:30 *****ד"ר ליבוביץ, אשמח אם תוכלי להיכנס**** - דניאלה
15/2/2005  10:21 דניאלה, רק כדי לעודד אחותי היתה מן הלוחצות בעל כורחה , - מיכל של איל
15/2/2005  10:57 דניאלה - שירלי2
15/2/2005  13:51 דניאלה, לגבי הסוג דם - סאלוש
15/2/2005  18:02 הנה ההסבר של סירס על איך למסז' בעדינות - צורית
15/2/2005  18:24 דניאלה - רותי קרני הורוביץ
15/2/2005  20:28 תודות ותגובות - דניאלה
16/2/2005  14:07 דניאלה, בלי חיטה זו התחלה טובה - סאלוש
16/2/2005  16:27 אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים - סאלוש
16/2/2005  17:31 כמויות מזון - ד"ר ליבוביץ
16/2/2005  21:43 ד"ר לייבוביץ', תודה רבה! (ל"ת) - דניאלה
18/2/2005  01:23 למה ולמה - רותי קרני הורוביץ
18/2/2005  19:41 רותי יקירתי, - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש