|
16/2/2005 16:27
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים
|
כותרת:
|
יש הרבה תחליפים לחיטה.
לחם - כוסמין, שיפון (לבדוק שזה אכן רק שיפון), פריכיות אורז (טעים אם שמים למעלה משהו טעים) פסטה - אטריות אורז, אטריות שעועית (מאוד מאוד טעים למרות השם הדי מפחיד) קמח - כוסמין או שיפון קרקרים - כוסמין (חנות טבע)
ויש עוד הרבה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|