|
18/2/2005 01:23
|
רותי קרני הורוביץ
|
מאת:
|
|
למה ולמה
|
כותרת:
|
הי דניאלה תגובות מועטות ומאוחרות בגוף הסרט: רותי - לא חייבים לבצע את ההליך הכירורגי. כמובן. לפעמים אני שוכחת שגם מימין ומשמאל לתלם יש מקום להלך. וגם לא יקרה כלום בטח אם נחכה עד גיל שנתיים עם ההליך הכירורגי, אני מניחה. האם אתם במכבי ומי רופא העיניים שלכם? והאם מיסאז'ת על בסיס יומיומי?
לא משתמשים ברופא עיניים על בסיס ט'נק גודנסס. לא מיסא'תי על יומיומי. ובגיל שנה ושלושה ימים בדיוק או בערך זה נפתח.
ולמה לדעתך אחרי הלידה מתחיל לעבוד מנגנון השמדה עצמית? ולמה גורמי נזק סביבתי? ואיך זה לא פטאליסטי? בקיצור פרשי, פרשי משנתך - אם בא לך.
בא לי, ולכן אני כותבת ספר. אחרי הלידה, כי כמובן העמדנו בנים, וכל עוד השמדתנו פרושה בנחת ובתשלומים הרינו יכולים גם לחשלם כדי לקחת את סירת החתירה ולהמשיך לספק עבודה-זיעה, כל תוצרי עמק הבכא לגוד קנואוז ווהו.
נזק סביבתי, כלומר הרג (חיות וצמחים).
לא פטאליסטי כי יש הוכחות להתכנות קפיצת הדרך בארסנל הסביר. מצמחוני - לאוכל כל, אז הפך לפי אגדת הסביר לאדם המודרני החושב. קפיצה אחת מלמדת על התכנות ובלתי-נמנעות לעניות של קפיצה חדשה. והספר הוא על למה ואיך
אם את רוצה עוד, שאלי שאלי ואביא מובאות ברצון וברצינות
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|