פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2005 01:23 רותי קרני הורוביץ מאת:
למה ולמה כותרת:
הי דניאלה
תגובות מועטות ומאוחרות בגוף הסרט:
רותי - לא חייבים לבצע את ההליך הכירורגי. כמובן. לפעמים אני שוכחת שגם מימין ומשמאל לתלם יש מקום להלך. וגם לא יקרה כלום בטח אם נחכה עד גיל שנתיים עם ההליך הכירורגי, אני מניחה. האם אתם במכבי ומי רופא העיניים שלכם? והאם מיסאז'ת על בסיס יומיומי?

לא משתמשים ברופא עיניים על בסיס ט'נק גודנסס. לא מיסא'תי על יומיומי. ובגיל שנה ושלושה ימים בדיוק או בערך זה נפתח.

ולמה לדעתך אחרי הלידה מתחיל לעבוד מנגנון השמדה עצמית? ולמה גורמי נזק סביבתי? ואיך זה לא פטאליסטי? בקיצור פרשי, פרשי משנתך - אם בא לך.

בא לי, ולכן אני כותבת ספר. אחרי הלידה, כי כמובן העמדנו בנים, וכל עוד השמדתנו פרושה בנחת ובתשלומים הרינו יכולים גם לחשלם כדי לקחת את סירת החתירה ולהמשיך לספק עבודה-זיעה, כל תוצרי עמק הבכא לגוד קנואוז ווהו.

נזק סביבתי, כלומר הרג (חיות וצמחים).

לא פטאליסטי כי יש הוכחות להתכנות קפיצת הדרך בארסנל הסביר. מצמחוני - לאוכל כל, אז הפך לפי אגדת הסביר לאדם המודרני החושב. קפיצה אחת מלמדת על התכנות ובלתי-נמנעות לעניות של קפיצה חדשה. והספר הוא על למה ואיך

אם את רוצה עוד, שאלי שאלי ואביא מובאות ברצון וברצינות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/2/2005  21:03 דניאלה יקירתי... רק לגבי הגזים - סאלוש
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:09 דניאלה... - דבורי
14/2/2005  21:10 סליחה!! המחשב התחרפן קצת.......!! סליחה! (ל"ת) - דבורי
15/2/2005  00:07 דניאלה - לירון
15/2/2005  00:19 רק על הצינורית - צורית
15/2/2005  06:24 הי דניאלה - קרן של בועז והגר
15/2/2005  07:25 וואו דניאלה, אפילו לא ידעתי שילדת! - ליאורקה
15/2/2005  08:45 לגבי הבקבוק אצל הסבתא - גלית של רום
15/2/2005  08:52 גם לביתי הייתה סתימה - חני ב
15/2/2005  09:25 תודה יקרות, ותגובות - דניאלה
15/2/2005  09:30 *****ד"ר ליבוביץ, אשמח אם תוכלי להיכנס**** - דניאלה
15/2/2005  10:21 דניאלה, רק כדי לעודד אחותי היתה מן הלוחצות בעל כורחה , - מיכל של איל
15/2/2005  10:57 דניאלה - שירלי2
15/2/2005  13:51 דניאלה, לגבי הסוג דם - סאלוש
15/2/2005  18:02 הנה ההסבר של סירס על איך למסז' בעדינות - צורית
15/2/2005  18:24 דניאלה - רותי קרני הורוביץ
15/2/2005  20:28 תודות ותגובות - דניאלה
16/2/2005  14:07 דניאלה, בלי חיטה זו התחלה טובה - סאלוש
16/2/2005  15:34 סאלוש, תודה יקירה - דניאלה
16/2/2005  16:27 אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים - סאלוש
16/2/2005  17:31 כמויות מזון - ד"ר ליבוביץ
16/2/2005  21:43 ד"ר לייבוביץ', תודה רבה! (ל"ת) - דניאלה
18/2/2005  19:41 רותי יקירתי, - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש