|
18/2/2005 19:41
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
רותי יקירתי,
|
כותרת:
|
מקווה שבספר שלך (שאני קצרת רוח לקרוא!!!) תדברי בשפה קצת יותר ברורה. אחותי את צריכה לרדת לעם לפעמים :) המטפורות זה טוב אם יש גם קצת הסברים בגוף הסרט. אחרת נשארים קצת באויר. לא שמפריע לי להשאר באויר לפעמים, אבל אם זה לאורך ספר שלם זו עלולה להיות בעיה, את לא חושבת?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|