פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 11:00 ליאתיתי מאת:
טוב (זה ארוך זה? מה פתאום?!?) כותרת:
דבר ראשון תדעו בבקשה שאני מודה לכל אחת ואחת מכן מקרב ליבי. בשיחה שהיתה לי אתמול עם מדריכת ההכנה ללידה מרגשת, וחברה מדהימה - גילי אבישי מכאן, דיברנו על ההודעה הזו. אתן לא יודעות עד כמה לא מובנת מאליה בעיניי הנתינה הכ"כ נדיבה ואוהבת הזו שלכן. אמרתי לה שעל חלקי נשמה כמו שאתן נותנות לי אני פשוט לא יכולה לענות בתודה קולקטיבית. זה לא מספיק (לי).
אני יודעת שגם אני נותנת לא אחת מליבי, אבל אין בזה ולו פיפס מחייב אחד קטן בשביל איזה "החזר תשלום" מכן או משהו באזור. חשוב לי שתדעו שאני מעריכה ונוצרת כל אות שנכתבה כאן.
ואחרי הנ"ל, אני חייבת לספר לכן.
באמת מה שביקשתי לא היה לפתוח לי הודעה דורשת הילולים. למרות שזה כ"כ כ"כ נעים, ומעצים את החיבוק, ומרגש, ומזקיף... זה גם מביך על הכיפכיפאק... ובכל מקרה - כאילו לא עונה לי על הצורך. הסיבה שרציתי נתונים יבשים, השתלשלות אירועים, שינוי - כי אלה דברים שאני לא יכולה להתווכח איתם. עם כל השאר... יכולה בקלות בעזרת כמה מילים כמו: "פוּקס", "התפלק לי", "זה לא אמיתי - הן פשוט לא יודעות", "יפה מצידן אבל זה בכלל לא שלי".. ויש עוד המון. ואני רציתי משהו שיעמוד איתן מול האני הקטנה העלובית (-אם תופיע באמצע הלידה המתגנבת הזו), ולא יתן לה להכנס בקלות (או לפחות יגרש אותה באדיבות).
בהתחלה לא הבנתי מה היה לא מובן. אח"כ לא הבנתי למה אתן ממשיכות... ובאיזשהו שלב משהו בי הבין: אתן רוצות לתת לי, וככה. תפקידי כאן הוא פשוט לקחת.

אז אני לוקחת יקרות. שוזרת לצעיף קריסטלים מלטף את מילותיכן ועוטפת בה את צווארי שהולך ללדת בקרוב.

רוית - גם תודה גדולה, וגם בהצלחה גדולה. ואמן לשתינו.

שרינקה - טוב נו, את יודעת. תודה יפתי. ונשיקה.

מירי2 נשמה שלי, אויש כמה גם אני מאחלת לך זוגיות חדשה, אמיתית, איכותית, אהבתית על אמ-אמת, יפיפיה, חברית, שלמה, מלאה כל טוב, מספקת, שמחה, שלווה, אש-ית ורגועה בדיוק לפי הצורך, עם המון המון את בה- לצד המון המון הוא, בתוך עיגול לידות מדהימות של אתם אחד יחיד חזק מופלא ומיוחד. כזו עם שקט של "שלי!", לצד ידיעה יומיומית והכרת תודה על הפלא.
אוהבת בחזרה.

רינתני - שותקת (: את פשוט מקסימה. אמרתי, אני יודעתף אבל גם אמרתי שגמרת עלי ועל המילים שלי, לא? תודה. תודה.

לי, שירלי2 - תודה יקרות.

רונה... אני יושבת ומתנשפת לכיוון המחשב כי באמת נעתקו המילים. ריגשת אותי מאוד, ונתת לי עוד הצצה אליך שהראתה לי בלי פילטרים עוד יופי שבך.
אני לא יודעת מה אמא שלך עשתה או לא עשתה.
עם כל הידע והפחדים שלנו להיות הכי טובים בשבילם שאפשר כדי לדפוק כמה שפחות ולהיות להם כמו שהם צריכים כמה שיותר, אני פוגשת עוד ועוד כאלה - כמוך, שלמרות הכל (וגם בגלל אבל זה בעיקר למרות) - נולדו אבן חן נדירה, ושום דבר, אפילו לא אמא שלהם, לא הצליח ולא יצליח לבטל את האיכות האמיתית שלהן. את האור. את היופי. את הפלא הזה. וכן, אני בהחלט מדברת גם עליך. אני מאוד מודה לך על שכתבת, ומבקשת ממך אף פעם לא לחשוב שאת כבר אחרי. אף פעם לא לוותר על גילויו ופריחתו האמיתיים של האת. לכולנו יש דרך ענקית לפנינו, אפילו שכבר שמנו כמה פיתולים שווים מאחור. כל צעד בה הוא עוד התחלה של גילוי חשוב וחיוני, לקראתנו. אל תתני לכאב לעצור לך אותך. צפויות לך המון הפתעות מדהימות בהמשך. אני מבטיחה לך. ובאמת - תודה.

רוני מקסימה - לוותר על הכובע.. יפה עלית עלי. לא יודעת אם כובע המקשיבה יהיה הבעייתי מבחינתי לשים בצד, אבל כובע ה"בסדר", ויש עוד כמה עם שמות חשופים מדי בשלב זה.. בקיצור - אני אשתדל מאוד לזכור את דברייך. תודה יקירה.

אחת בבעיה - מקסימה אחת!!!!!!!!!!! איך שמחת אותי! מרוח לי חיוך. מקסימה בעיני יכולת ההקשבה שלך, והכוח לצעוד צעד, ועוד אחד ועוד אחד, יחד עם אופטימיות... יא אללה! מה צריך יותר מזה? את נפלאה, ואני מעריכה וגאה מאוד מאוד על המקום בו את נמצאת, ועל הדרך בה את הולכת. היא כ"כ שלך. חממת את ליבי מכל צדדיו. תודה!

לא מזדהה יקרה, תודה תודה תודה. תודה. גם אותך אני לוקחת ושמה בכיס שקרוב לי ללב אם זה בסדר.. מקווה שאת עושה דרך שנעימה לך, ושיש בה הרגשות של שלווה, בטחון, חדוות עשיה, ושמחה עליך. אל תשכחי שבכל דרך אנושית לוקחים לפעמים כמה צעדים לאחור - כולנו ככה. סומכת עליך שתדעי למצוא את השבילים הנכונים, ולפרוח עוד יותר ועוד יותר. תודה.

ורד ג. יקרה שלי, תודה. מקווה שאת צודקת (:. לגבי המעגל - אל תחשבי פעמיים!! חלק ענקי מהחוזק שאת שומעת בי (ואני חושבת שאת שומעת נכון) הוא בזכות המעגל הזה, שמלבד המון כוחות, הכניס בי בפירוש פקיחת עיניים בכל מיני נושאים שתהיה לגמרי מוחשית (אני חושבת ומקווה) בלידה. תודה.

אי אפשר נשמה שלי!!! אוי יקרה, יש לי כ"כ הרבה מה לענות לך על המייל ההוא. לפעמים אני עונה לך במקלחת, או בשירותים, לפעמים אני חושבת עליך בנסיעות ארוכות.. ואיכשהו (אולי בגלל שזה כ"כ ארוך) זה מתפספס לי ברגע שאני מתיישבת כאן. אנחנו חייבות להמשיך, ועוד נמשיך, אבל בקצב שאני משלשלת - זה בטח ידחה לחזרתי למוטב.
יקרה שלי, גם בפהרהסיה - תודה ענקית עליך. את בנד'ם כ"כ מיוחד, עמוק, מרתק ונפלא (אני יודעת שאת לא יודעת (:), ואני שמחה שהגענו זו לזו. מבקשת ממך לשמור עליך טוב טוב, ומדי פעם, להגניב לך חיבוק גדול, מעריך ואוהב בשמי. תודה!

ליאתה - תודה, אמן, וגם (: יקירה.

עננתי - חולה לך על הטוסיק אהובה יקרה, ונחשי לצלילי מה אני כותבת... (: גם כאן תודה שאת כאן.

ליהי, תודה יקרה! מאחלת לך למצוא את הדרך השלווה שתחבק אותך ותעשה לך לחיות בשלום ובשמחה עם כל אהובייך.. ואיתך (:

רותי!!! אתחיל בזה שחלמתי עליך הלילה. חלום מאוד מפורט ומאוד מעניין (באתי לבקר, היו קטעים).. אבל הוא למייל. דבר שני יקירתי שמתעקשת להיות איכשהו רעה בכל סיפור - לא ילך לך! ואני לא מרשה. את אישה יקרה יקרה, ומה שנתת לי... ועוד מכ"כ הרבה כיוונים שלא אתחיל בכלל להתעגל עליהם כאן.. לא יתואר. איך את מסוגלת לחשוב שעצרת אותי איכשהו? יום אחד תדעי כמה ולאן דחפת אותי. ברשותך, בהיותך, בחוכמתך, בעוצמתך, באהבתך.
יקרה, כ"כ אהבתי את מה שכתבת. בדיוק המטבע ההוא - אותו רציתי בכיס בלידה. בסוף יצא שיש לי שניים. אחד של תוצאות שאני חושבת גם האירו לי דרכים להסתכל, חוץ מלהאיר איזו עוצמה יודעת שמקווה שתשאר חברה שלי גם בצירים. ואחד נוסף של אהבה. שוב ושוב ושוב - תודה. אוהבת.

יקירותי, בזמן כתיבת שורות אלה שלשלתי 3 פעמים. כבר מתחיל לבעס ממש (שלא לדבר על תחתי האומלל שמתחנן לחופש.. ). יש בי הרגשה של סוף, מה שמרמז שבקרוב תהיה התחלה. הרבה יותר בקרוב ממה שצפיתי. מקווה מאוד שהיא תהיה כמו שאתן ואני מאחלות לה להיות. אני יודעת שאתן איתי וזה בהחלט מרגיש חממתי ועוטף.
תודה על כולכן. מכל ליבי. שלכן, ליאתיתי.





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2005  11:52 בטח שנספר לך !!! - נוני
22/2/2005  12:17 ליאתיתי יקרה - טל מ
22/2/2005  12:30 מאחלת לך לידה חוויתית. (ל"ת) - ליאתתי היקרה!
22/2/2005  12:33 מאחלת לך לידה חוויתית! - ליאתתי היקרה!
22/2/2005  12:33 כתבתי בטעות את שמך בשם במקום את שמי.. (ל"ת) - קרן-אמא של צליל
22/2/2005  12:37 בדיוק בזמן - מאו'
22/2/2005  12:44 מה זה מעגל לידה ?? את מי מזמינים ?? מה עושים ?? כמה משתתפות ?? גלו בבקשה. (ל"ת) - לא ככ מבינה
22/2/2005  12:52 מעגל לידה - חני המדווחת
22/2/2005  13:06 ליאתיתי היקרה - דיקושה
22/2/2005  13:10 לליאתיתי - דליה
22/2/2005  13:29 ליאתיתי - - נורית של ניצן ונעמה
22/2/2005  13:34 שתהיה לך לידה מופלאה - ק.ק.
22/2/2005  13:42 ליאתיתי יקרה, לידה קלה ומהנה - imassia
22/2/2005  14:13 ליאתיתי - roniti
22/2/2005  14:14 פעם - ורד
22/2/2005  14:30 ליאתיתי - קיבלת ממני מייל או ששוב האינטרנט מתנקש לנו? (ל"ת) - Tamara
22/2/2005  14:35 ליאתיתי יקרה, עזרת לי מאד- - המתגעגעת...
22/2/2005  14:38 בתור מנחת המעגל שלך - גילי אבישי
22/2/2005  14:39 כאחת שיש לה תעודה מהסוג הטיפולי... - רינתני
22/2/2005  14:42 יקרות יקרות שלי!!! - ליאתיתי
22/2/2005  14:48 ליאתיתי יקרה - רוית
22/2/2005  14:52 המשך (כי לא ראיתי קודם)... - ליאתיתי
22/2/2005  14:55 ליאתיתי אהובתי - שרי
22/2/2005  15:00 ליאתיתי - מירי2
22/2/2005  15:02 טפשונת - רינתני
22/2/2005  15:28 ליאתיתי- לידה קלה ושיעבור הכל בשלום (ל"ת) - לי
22/2/2005  15:43 ליאתיתי - שירלי2
22/2/2005  15:55 לי עזרת - רונה
22/2/2005  17:17 ליאתיתי, - רוני ח
23/2/2005  09:15 ליאתיתי - אחת בבעיה
23/2/2005  13:31 מנצלת את ההזדמנות לשפוך את הלב... (יצא ארוך מאד!) - ליאורקה
23/2/2005  14:10 ליאורקה - רונה
23/2/2005  14:12 ליאורקה יקרה טוב שהיה לך האומץ לשלוח את ההודעה הזו - יונית
23/2/2005  14:30 לליאתיתי - לא מזדהה
23/2/2005  15:05 ליאורקה נפלאה - גילי אבישי
23/2/2005  15:35 ליאורקה - ליאתיתי
23/2/2005  15:37 יקרות, - ליאורקה
23/2/2005  15:38 מקסימות שלי! - ליאתיתי
23/2/2005  15:44 לליאתיתי, - ורד ג.
23/2/2005  16:40 ליאורקה - סטלה
23/2/2005  17:03 ליאורקה, - עינת מ
23/2/2005  19:30 ליאתיתי - ועוד איך שינית - אי אפשר
23/2/2005  21:24 ליאורקה יקרה מאד מאד וגם משהו לליאתיתי: - ליאתה
23/2/2005  23:00 ליאורקה - orna
23/2/2005  23:07 ליאורקה - אין מילים - Tamara
23/2/2005  23:29 ליאורקה מותק (וגםלליאתיתי) - annat
24/2/2005  00:53 לליאתיתי היקרה שלי - ליהי
24/2/2005  01:04 מבעד למסך - רותי קרני הורוביץ
24/2/2005  09:36 רותי, תפרטי עוד קצת על הספר המדובר. נשמע מסקרן (ל"ת) - רונה
24/2/2005  11:24 מקסימות - אלפי תודות ותגובות... - ליאורקה
24/2/2005  11:59 וואו איך פיספסתי את הדיון הזה? - גימלית
25/2/2005  01:47 ליאורקה - נועה
25/2/2005  02:25 ועוד משהו - נועה
25/2/2005  08:31 יפתי - אפרתי
25/2/2005  12:27 נועה יקרה - ליאורקה
26/2/2005  15:05 ליאורקה, אני אשמח מאד (להמשיך במייל) מקווה שהכל טוב (ל"ת) - נועה
28/2/2005  22:08 אוי אפרתי!!!!!!!!!! - ליאתיתי
28/2/2005  22:23 ליאתי, גם אני. - אפרתי
28/2/2005  22:33 ולגבי המייל - אפרתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש