דבר ראשון תדעו בבקשה שאני מודה לכל אחת ואחת מכן מקרב ליבי. בשיחה שהיתה לי אתמול עם מדריכת ההכנה ללידה מרגשת, וחברה מדהימה - גילי אבישי מכאן, דיברנו על ההודעה הזו. אתן לא יודעות עד כמה לא מובנת מאליה בעיניי הנתינה הכ"כ נדיבה ואוהבת הזו שלכן. אמרתי לה שעל חלקי נשמה כמו שאתן נותנות לי אני פשוט לא יכולה לענות בתודה קולקטיבית. זה לא מספיק (לי). אני יודעת שגם אני נותנת לא אחת מליבי, אבל אין בזה ולו פיפס מחייב אחד קטן בשביל איזה "החזר תשלום" מכן או משהו באזור. חשוב לי שתדעו שאני מעריכה ונוצרת כל אות שנכתבה כאן. ואחרי הנ"ל, אני חייבת לספר לכן. באמת מה שביקשתי לא היה לפתוח לי הודעה דורשת הילולים. למרות שזה כ"כ כ"כ נעים, ומעצים את החיבוק, ומרגש, ומזקיף... זה גם מביך על הכיפכיפאק... ובכל מקרה - כאילו לא עונה לי על הצורך. הסיבה שרציתי נתונים יבשים, השתלשלות אירועים, שינוי - כי אלה דברים שאני לא יכולה להתווכח איתם. עם כל השאר... יכולה בקלות בעזרת כמה מילים כמו: "פוּקס", "התפלק לי", "זה לא אמיתי - הן פשוט לא יודעות", "יפה מצידן אבל זה בכלל לא שלי".. ויש עוד המון. ואני רציתי משהו שיעמוד איתן מול האני הקטנה העלובית (-אם תופיע באמצע הלידה המתגנבת הזו), ולא יתן לה להכנס בקלות (או לפחות יגרש אותה באדיבות). בהתחלה לא הבנתי מה היה לא מובן. אח"כ לא הבנתי למה אתן ממשיכות... ובאיזשהו שלב משהו בי הבין: אתן רוצות לתת לי, וככה. תפקידי כאן הוא פשוט לקחת.
אז אני לוקחת יקרות. שוזרת לצעיף קריסטלים מלטף את מילותיכן ועוטפת בה את צווארי שהולך ללדת בקרוב.
רוית - גם תודה גדולה, וגם בהצלחה גדולה. ואמן לשתינו.
שרינקה - טוב נו, את יודעת. תודה יפתי. ונשיקה.
מירי2 נשמה שלי, אויש כמה גם אני מאחלת לך זוגיות חדשה, אמיתית, איכותית, אהבתית על אמ-אמת, יפיפיה, חברית, שלמה, מלאה כל טוב, מספקת, שמחה, שלווה, אש-ית ורגועה בדיוק לפי הצורך, עם המון המון את בה- לצד המון המון הוא, בתוך עיגול לידות מדהימות של אתם אחד יחיד חזק מופלא ומיוחד. כזו עם שקט של "שלי!", לצד ידיעה יומיומית והכרת תודה על הפלא. אוהבת בחזרה.
רינתני - שותקת (: את פשוט מקסימה. אמרתי, אני יודעתף אבל גם אמרתי שגמרת עלי ועל המילים שלי, לא? תודה. תודה.
לי, שירלי2 - תודה יקרות.
רונה... אני יושבת ומתנשפת לכיוון המחשב כי באמת נעתקו המילים. ריגשת אותי מאוד, ונתת לי עוד הצצה אליך שהראתה לי בלי פילטרים עוד יופי שבך. אני לא יודעת מה אמא שלך עשתה או לא עשתה. עם כל הידע והפחדים שלנו להיות הכי טובים בשבילם שאפשר כדי לדפוק כמה שפחות ולהיות להם כמו שהם צריכים כמה שיותר, אני פוגשת עוד ועוד כאלה - כמוך, שלמרות הכל (וגם בגלל אבל זה בעיקר למרות) - נולדו אבן חן נדירה, ושום דבר, אפילו לא אמא שלהם, לא הצליח ולא יצליח לבטל את האיכות האמיתית שלהן. את האור. את היופי. את הפלא הזה. וכן, אני בהחלט מדברת גם עליך. אני מאוד מודה לך על שכתבת, ומבקשת ממך אף פעם לא לחשוב שאת כבר אחרי. אף פעם לא לוותר על גילויו ופריחתו האמיתיים של האת. לכולנו יש דרך ענקית לפנינו, אפילו שכבר שמנו כמה פיתולים שווים מאחור. כל צעד בה הוא עוד התחלה של גילוי חשוב וחיוני, לקראתנו. אל תתני לכאב לעצור לך אותך. צפויות לך המון הפתעות מדהימות בהמשך. אני מבטיחה לך. ובאמת - תודה.
רוני מקסימה - לוותר על הכובע.. יפה עלית עלי. לא יודעת אם כובע המקשיבה יהיה הבעייתי מבחינתי לשים בצד, אבל כובע ה"בסדר", ויש עוד כמה עם שמות חשופים מדי בשלב זה.. בקיצור - אני אשתדל מאוד לזכור את דברייך. תודה יקירה.
אחת בבעיה - מקסימה אחת!!!!!!!!!!! איך שמחת אותי! מרוח לי חיוך. מקסימה בעיני יכולת ההקשבה שלך, והכוח לצעוד צעד, ועוד אחד ועוד אחד, יחד עם אופטימיות... יא אללה! מה צריך יותר מזה? את נפלאה, ואני מעריכה וגאה מאוד מאוד על המקום בו את נמצאת, ועל הדרך בה את הולכת. היא כ"כ שלך. חממת את ליבי מכל צדדיו. תודה!
לא מזדהה יקרה, תודה תודה תודה. תודה. גם אותך אני לוקחת ושמה בכיס שקרוב לי ללב אם זה בסדר.. מקווה שאת עושה דרך שנעימה לך, ושיש בה הרגשות של שלווה, בטחון, חדוות עשיה, ושמחה עליך. אל תשכחי שבכל דרך אנושית לוקחים לפעמים כמה צעדים לאחור - כולנו ככה. סומכת עליך שתדעי למצוא את השבילים הנכונים, ולפרוח עוד יותר ועוד יותר. תודה.
ורד ג. יקרה שלי, תודה. מקווה שאת צודקת (:. לגבי המעגל - אל תחשבי פעמיים!! חלק ענקי מהחוזק שאת שומעת בי (ואני חושבת שאת שומעת נכון) הוא בזכות המעגל הזה, שמלבד המון כוחות, הכניס בי בפירוש פקיחת עיניים בכל מיני נושאים שתהיה לגמרי מוחשית (אני חושבת ומקווה) בלידה. תודה.
אי אפשר נשמה שלי!!! אוי יקרה, יש לי כ"כ הרבה מה לענות לך על המייל ההוא. לפעמים אני עונה לך במקלחת, או בשירותים, לפעמים אני חושבת עליך בנסיעות ארוכות.. ואיכשהו (אולי בגלל שזה כ"כ ארוך) זה מתפספס לי ברגע שאני מתיישבת כאן. אנחנו חייבות להמשיך, ועוד נמשיך, אבל בקצב שאני משלשלת - זה בטח ידחה לחזרתי למוטב. יקרה שלי, גם בפהרהסיה - תודה ענקית עליך. את בנד'ם כ"כ מיוחד, עמוק, מרתק ונפלא (אני יודעת שאת לא יודעת (:), ואני שמחה שהגענו זו לזו. מבקשת ממך לשמור עליך טוב טוב, ומדי פעם, להגניב לך חיבוק גדול, מעריך ואוהב בשמי. תודה!
ליאתה - תודה, אמן, וגם (: יקירה.
עננתי - חולה לך על הטוסיק אהובה יקרה, ונחשי לצלילי מה אני כותבת... (: גם כאן תודה שאת כאן.
ליהי, תודה יקרה! מאחלת לך למצוא את הדרך השלווה שתחבק אותך ותעשה לך לחיות בשלום ובשמחה עם כל אהובייך.. ואיתך (:
רותי!!! אתחיל בזה שחלמתי עליך הלילה. חלום מאוד מפורט ומאוד מעניין (באתי לבקר, היו קטעים).. אבל הוא למייל. דבר שני יקירתי שמתעקשת להיות איכשהו רעה בכל סיפור - לא ילך לך! ואני לא מרשה. את אישה יקרה יקרה, ומה שנתת לי... ועוד מכ"כ הרבה כיוונים שלא אתחיל בכלל להתעגל עליהם כאן.. לא יתואר. איך את מסוגלת לחשוב שעצרת אותי איכשהו? יום אחד תדעי כמה ולאן דחפת אותי. ברשותך, בהיותך, בחוכמתך, בעוצמתך, באהבתך. יקרה, כ"כ אהבתי את מה שכתבת. בדיוק המטבע ההוא - אותו רציתי בכיס בלידה. בסוף יצא שיש לי שניים. אחד של תוצאות שאני חושבת גם האירו לי דרכים להסתכל, חוץ מלהאיר איזו עוצמה יודעת שמקווה שתשאר חברה שלי גם בצירים. ואחד נוסף של אהבה. שוב ושוב ושוב - תודה. אוהבת.
יקירותי, בזמן כתיבת שורות אלה שלשלתי 3 פעמים. כבר מתחיל לבעס ממש (שלא לדבר על תחתי האומלל שמתחנן לחופש.. ). יש בי הרגשה של סוף, מה שמרמז שבקרוב תהיה התחלה. הרבה יותר בקרוב ממה שצפיתי. מקווה מאוד שהיא תהיה כמו שאתן ואני מאחלות לה להיות. אני יודעת שאתן איתי וזה בהחלט מרגיש חממתי ועוטף. תודה על כולכן. מכל ליבי. שלכן, ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|