פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2005 18:35 שרי מאת:
שירין 0 תעשי לך ולחמותך טובה.. כותרת:
למה להכין כנפיים? בערך ב-15 ש"ח את קונה בכל חנות היום שיש בה תחפושות כנפיים מדהימות..יפהפיות..לקנות תיל, ורשת לכנפיים יעלה יותר...
הכנפיים מגיעות עם גומי שלובשים על הכתפיים כמו כתפיות ונגמר הסיפור..

עפרות איפור צבעוני שמצייר צורת פרפר על הפנים ( בעדינות..) מעט מילוי - בצלליות שלא יורדות, רצוי זוהרות - שלא תהיה תחושה של כבדות ודביקות על הפנים של הילדונים) מחושים ממנקי מקטרות או שגם - אפשר לקנות מוכנים ( יוצא בדרך כלל יותר זול מלקנות חבילה של מנקי מקטרות)
ואפשר אם רוצים להשקיע לגזור פרפרים מנייר ,ולהצמיד לבגד, אפשר גם מלבד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  12:33 מאיזה אזור? לאיזה גיל ? - אני
23/2/2005  12:36 תחפושות - לי
23/2/2005  12:38 צרפתי את הלינק לדיון תחפושות מעשה ידיים - לי
23/2/2005  12:57 באותו עניין - למישהי יש רעיון איך להכין תחפושת תוצרת בית של פיקצ'ו לילד בן שלוש וחצי? - טובה קראוזה
23/2/2005  12:59 והנה קישור לרעיון קליל לתחפושת תוצרת בית לבני שנה עד שנתיים - טובה קראוזה
23/2/2005  13:28 תחפושת פיקצ'ו לטובה - חני המדווחת
23/2/2005  13:59 ואני אשמח לקבל רעיונות לתחפושות של חילזון ובכלל תחפושות לא מסורבלות - אלה
23/2/2005  14:35 חני יקרה תודה!!! את גדולה!!! (ל"ת) - טובה קראוזה
23/2/2005  14:48 רעיונות לתחפושות פורים תוצרת עצמית ועוד - באדיבות אתר "הלול" - חני המדווחת
23/2/2005  15:42 ותשובה ללורן - לגיל כזה הייתי מחפשת תחפושת נוחה שמבוססת על בגד גוף שלם לפעוט: חתול/ארנב/נמר/ וכד', שניתן להשיג בכל חנויות הצעצועים: טויס אר אס, צעצועים חצי חינם, כפר השעשועים וכו'. (ל"ת) - חני המדווחת
23/2/2005  16:20 הבן 3 שלי הכריז שהוא רוצה להיות חתול, אני רוצה לעשות לבד ויש לי שתי ידיים שמאליות. עזרה בבקשה! (ל"ת) - יולה של גור וניב
23/2/2005  16:38 תחפושת פרפר - למישהי יש רעיונות? - שירין
23/2/2005  17:11 שירין גם אנחנו זוממים - annat
23/2/2005  20:26 אני הייתי פרפר בשנה שעברה (כתבתי בלינק) - HILLA
23/2/2005  20:27 ליולה, שירין וענת - סיגל
23/2/2005  23:59 הילה את גדולה!!! - גילי אבישי
24/2/2005  09:08 ואצלנו בוב הבנאי - אורנה*
24/2/2005  09:11 באיזור תל אביב דרום- רחובות כפר גלעדי, הקישון וכולי... - טלי תקומי
24/2/2005  10:04 וואו!!! איזה תשובות! תודה! (ל"ת) - לורן
24/2/2005  10:25 תודה לכולן, ושרי ו- annat - שירין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש