פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/2/2005 23:32
ללי
מאת:
פרחי באך
כותרת:
אני מטפלת בפרחי באך ויש לי כמה ילדים עם בעיות קשב וריכוז, חלקם עם ריטלין וחלקם בלי.התוצאות מדהימות.
מומלץ בחום.
בכל מצב שיהיה לכם בהצלחה בכל דרך שתבחרו
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
23/2/2005 19:45
שיטת אלבאום-ניסית?
-
קרן-אמא של צליל
23/2/2005 19:57
בעיות קשב
-
ע.ת.
23/2/2005 21:21
יש תרופה שנקראת סטרסטה (משהו כזה) שמיועדת לילדים שריטאלין לא מתאים להם אבל אני חושבת שהיא לא בסל הבריאות. (ל"ת)
-
מיכל
23/2/2005 21:24
מצטרפת להמלצה
-
אתירונית
23/2/2005 22:06
כדאי להתייעץ עם מומחה
-
רות דרדיקמן
23/2/2005 23:19
גאולה. אנא קראי את המאמר על תזונת אומגה
-
מאמו (אמא צעירה)
23/2/2005 23:44
והכי בבקשה קראי את המצב
-
מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005 08:47
כל הטיפולים תחת גג אחד.
-
ליהי
24/2/2005 10:37
הי יגאולה
-
גלית של רום
24/2/2005 14:07
שמעתי שיש תרופה הומופטית
-
דבי
24/2/2005 19:03
אחרי הקלה משמעותית - קצת סדר בדברים
-
גלית של רום
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש