פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 08:47 ליהי מאת:
כל הטיפולים תחת גג אחד. כותרת:
כדאי לפנות למטפלים מומחים לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ולא לרןץ ישר לתרופות. התגובות שקיבלת נהדרות אבל כל תשובה צריכה לדבוק בחברתה , מה שאני רוצה להגיד שצריך לשים את האצבע לכל הכיוונים.
במכללת רידמן בתל אביב קיימת קליניקה לאיבחון וטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז בעלויות נמוכות. מומלץ בחום.(רכזת המגמה אפרת באנגו)
ליהי נטרופטית ומדריכת הנקה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  19:45 שיטת אלבאום-ניסית? - קרן-אמא של צליל
23/2/2005  19:57 בעיות קשב - ע.ת.
23/2/2005  21:21 יש תרופה שנקראת סטרסטה (משהו כזה) שמיועדת לילדים שריטאלין לא מתאים להם אבל אני חושבת שהיא לא בסל הבריאות. (ל"ת) - מיכל
23/2/2005  21:24 מצטרפת להמלצה - אתירונית
23/2/2005  22:06 כדאי להתייעץ עם מומחה - רות דרדיקמן
23/2/2005  23:19 גאולה. אנא קראי את המאמר על תזונת אומגה - מאמו (אמא צעירה)
23/2/2005  23:32 פרחי באך - ללי
23/2/2005  23:44 והכי בבקשה קראי את המצב - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  10:37 הי יגאולה - גלית של רום
24/2/2005  14:07 שמעתי שיש תרופה הומופטית - דבי
24/2/2005  19:03 אחרי הקלה משמעותית - קצת סדר בדברים - גלית של רום


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש