פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 19:03 גלית של רום מאת:
אחרי הקלה משמעותית - קצת סדר בדברים כותרת:
אז ככה
יש כל מיני סוגים שונים של MPH - זה החומר הפעיל ברטלין ותרופה זו מאוד מאוד רגישה לשינויים בגדילה ובעיקר במשקל ולכן אין שום אפשרות לומ לך משהו בענין למעט ללכת לנוירולוג / פסיכאטר / רופא מומחה וכד' שוב בכדי לברר את הסיבה שקיימת בעיה
מנגד קיימות סיבות שונות לשינוי בהתנהגות הילד כמו למשל כניסה לגיל ההתבגרות או משבר רגשי כל שהו שאין לדעת מה עובר עליו ממה שאת סיפרת - לדעתי רצוי לעשות בירור עם עצמך ועם בעלך בני הבית והסביבה המטפלת כדי לדעת מה קורה ואולי קרה לילד שגרם ל"מהפכה" הזו . חשוב לזכור כי זה שלוקחים רטלין לא אומר שכמו כל ילד רגיל מותר מדי פעם להרפות את הרסן
משהו ששמעתי אך לא ביררתי לעומק : יש כרגע מחקר בתל השומר תחת ד"ר מירי כץ (שאיתה עבדתי בעבר ויש לי הערכה רבה אליה אבל כל מחקר לגופו ויש צורך לבחון אותו ) שמנסים בו תרופה טבעית שמורכבת ממספר מרכיבים שנמצאו כיעילים - אין לי מושג מה קורה שם אבל זה הליך מחקרי והם זקוקים לילדים נכון ללפני חודש
מעבר לזה יש מחקר של ד"ר לילך שליו מבורך שיתחיל בקרוב (עליה אני סומכת בעינים עצומות- אני עובדת איתה כחמש שנים) וגם הוא ללא עלות כספית אך מחקר זה מיועד לילדים ללא היפרקאטיביות אך עם הפרעת קשב וריכוז עד כיתה ו'

מקווה שעזרתי במעט
לדעתי הדבר הכי חשוב לזכור כי אלה המלצות וחשוב לא להיתפזר ולמצוא מה מתאים ללידל שלך אם למשל הלד עד כה הגיב נפלא לרטלין וקרה משהו צריך לברר זאת לעומק ולא לחשוב ישר על חלופה כי זה מאוד יפה שהתרופה עד כה עבדה וןאין שום סיבה שפתאום היא לא תעבוד (כמובן זה רק לפי מה את מספרת)

בהצלחה בכל דרך שתבחרי
גלית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  19:45 שיטת אלבאום-ניסית? - קרן-אמא של צליל
23/2/2005  19:57 בעיות קשב - ע.ת.
23/2/2005  21:21 יש תרופה שנקראת סטרסטה (משהו כזה) שמיועדת לילדים שריטאלין לא מתאים להם אבל אני חושבת שהיא לא בסל הבריאות. (ל"ת) - מיכל
23/2/2005  21:24 מצטרפת להמלצה - אתירונית
23/2/2005  22:06 כדאי להתייעץ עם מומחה - רות דרדיקמן
23/2/2005  23:19 גאולה. אנא קראי את המאמר על תזונת אומגה - מאמו (אמא צעירה)
23/2/2005  23:32 פרחי באך - ללי
23/2/2005  23:44 והכי בבקשה קראי את המצב - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  08:47 כל הטיפולים תחת גג אחד. - ליהי
24/2/2005  10:37 הי יגאולה - גלית של רום
24/2/2005  14:07 שמעתי שיש תרופה הומופטית - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש