שלום בנות אני בשבוע שמיני עם פרוגסטרון נמוך אשמח אם תוכלנה להסביר לי לגבי הפרוגסטרון. כמו כן תופעות לואי של הכדורים והאם נכון הדבר שהוא יכול לגרום לבעיות לעובר כמו למשל שיעור יתר או בעיות באברי המין עלי לקחת את הכדורים פעמיים ביום 100 מ"ג
המון תודה
|
תוכן התגובה:
|