מה עושים? הוא שכב על הרצפה ושיחק במכוניות שלו ופתאום שמענו כזה בום ושמענו אותו בוכה. ראינו שהשן העליונה הקדמית חצי שבורה. הוא בכה המון עד שנרגע (בערך 10 דקות רצוף) - לא ירד דם. צריך לרוץ לרופא שיניים? למיון? מה לעשות? יכול להיות שהשן נכנסה גם פנימה מהמכה? קשה לי לראות. עכשיו הוא באמבטיה משחק, הוא הכניס מוצץ לפה שזה די מנחם אותי, כי אם הוא בכלל לא היה מכניס מוצץ כנראה שזה ממש ממש כואב. אוף, הקטנטנים האלו יכולים להדאיג כל כך... מחכה דחוף לתשובה של בעלות ידע ו/או ניסיון.
|
תוכן התגובה:
|