המון תודה על ההתייחסות. נראה כי השן לא כואבת לו (גם שאלתי אותו וגם צחצחתי לו שיניים הבוקר והוא לא הראה כל כאב). בכל מקרה ביררתי לגבי רופא שיניים שמתמחה בילדים באזורינו (אנחנו ממאוחדת, אבל ביררתי גם על רופא פרטי) כי אמרו לי שחשוב שרופא יראה את השן ושיעשו צילום.
אז המון תודה, אני יעדכן אתכן אחרי שנחזור מרופא השיניים אחה"צ.
|
תוכן התגובה:
|