|
24/2/2005 08:56
|
אמא לשלושה
|
מאת:
|
|
לימון - ריגשת עד דמעות...
|
כותרת:
|
את מזכירה לכולן את המהות של האימהות, את הרגש החזק שאנחנו רק רוצות להגן עליהם, לשמור, להעניק, ילד זה ילד ולא חשוב מה המוגבלות שלו, כל עוד הוא נוצר בתוכנו, אנו נאהב אותו ונקבל אותו באשר הוא.
לימון היקרה, הלוואי שאיילת תהיה בריאה, הלוואי והכל יהיה בסדר
איתך, סיגל-אמא לשלושה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|