פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 10:26 לימון מאת:
תגובות (במיוחד ל"חושבת") כותרת:
אז קודם כל, משהו לכולן: אתן מקסימות ותודה רבה! על האיחולים, על הפירגון. איזה כיף לקרוא את כל מה שכתבתן.

ולחושבת:
דבר ראשון, אל תפחדי להזדהות. את מציגה בדיוק את הדילמה שאיתה התמודדתי חודשים עד לקבלת ההחלטה. האם אני אנוכית מספיק, להביא לעולם ילד נכה רק כדי לספק את הצרכים שלי. דילמה לא פשוטה בכלל.
התייעצתי עם אנשים חולים במחלה (אח של בעלי, חברים מהארגון של החולים במחלה)
התייעצתי עם הורים אחרים לילדים בריאים
ועם עוד אנשים.
זה לא פשוט העניין הזה.
הדברים שבגללם החלטתי לא לבדוק את הגן בעובר היו בין היתר, העובדה שאני מפסיקה לנסות להיות בשליטה. אני מפחדת שאני אפסיק הריון עם ילד בגלל המחלה, ואז יגיע ילד אוטיסט למשל. החלטתי להפסיק לחפש שליטה על כל דבר.
ועוד דבר: בעלי חולה, ועדיין, חי באושר. נשוי, עם ילדה מקסימה. וככה עוד חולים שאנו מכירים.
ובכלל, איזו זכות יש לי להחליט שלאדם נכה אין זכות קיום בעולם שלנו?

וכל זה, עדיין לא אומר שבפעם הבאה לא אבדוק נשאות אצל העובר.
(כרגע, אין טעם לבדוק אצל איילת. היא תיבדק אם יהיו תסמינים או אם היא תחליט שהיא רוצה כשתגדל).
מה יהיה בהריון הבא? לא יודעת. אני אחליט כשזה יהיה רלוונטי.

מה שניסיתי להעביר בקטע, זה בדיוק להסביר לאיילת למה לא בדקתי. כי אהבתי אותה עוד לפני שהיא נולדה...

מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך. ואני לא כועסת. ממש לא.

שוב תודה לכולן על הברכות, זה עושה מצב רוח טוב על הבוקר

לימון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  21:55 לימון, - עינת מ
23/2/2005  21:58 לימון,קראתי ובכיתי,ריגשת אותי מאוד ,מזל טוב לאיילת ולכם. (ל"ת) - אמאשלמאיה
23/2/2005  22:01 לימון - שירלי2
23/2/2005  22:02 לימון - עוד שין
23/2/2005  22:05 לימון מקסימה, - ליאתה
23/2/2005  22:05 לימון - שירלי2
23/2/2005  22:08 לימון, שאיילת תזכה לבריאות וחיים יפים ומלאים. המון מזל טוב. (ל"ת) - אירנה
23/2/2005  22:10 מדהים מרגש מאד - גילי
23/2/2005  22:25 לימון יקרה וגם איילת - יולה של גור וניב
23/2/2005  22:26 מזל טוב ורק טוב שיהיה לכולכם!!! (ל"ת) - maia
23/2/2005  22:38 לימון- - ורד שלשחר
23/2/2005  22:41 מזל טוב, הרבה אושר וכיף! (ל"ת) - מיכל של איל
23/2/2005  23:00 לימון יקרה - annat
23/2/2005  23:48 מזל טוב לימון היקרה - דבורי
24/2/2005  00:09 מקסים !!!! המון בריאות ואושר (ל"ת) - ללה
24/2/2005  00:17 ללימון - ליהי
24/2/2005  00:29 לימון ואיילת - גילי אבישי
24/2/2005  00:37 לימון יקרה - הגר
24/2/2005  00:39 הכוונה שאיילת ידעה (ל"ת) - הגר
24/2/2005  01:02 יומולדת שמח, אמא מקסימה.... (ל"ת) - קרן (אחרת)
24/2/2005  06:28 לימון - לוליק
24/2/2005  08:21 שתדעו הרבה אושר - ענבל
24/2/2005  08:39 מזל טוב, הרבה בריאות ואושר. (ל"ת) - דניאלה
24/2/2005  08:56 לימון - ריגשת עד דמעות... - אמא לשלושה
24/2/2005  09:00 לימון יקרה, ריגשת אותי עד דמעות. הרבה מזל טוב, ורק בריאות ואושר, אושר ובריאות. (ל"ת) - חני המדווחת
24/2/2005  09:04 לימון מתוקה - סיס
24/2/2005  09:06 ואיך אני אצא אתו לטיול בחוץ, עכשיו, עם כאלה עיניים אדומות???? (ל"ת) - טלי תקומי
24/2/2005  09:31 אני מאוד מתלבטת אם לכתוב את מה שאני חושבת - חושבת
24/2/2005  09:38 נו באמת, דמעות על הבוקר??, שישיה אושר ובריאות. את מקסימה ואמיצה. (ל"ת) - רונה
24/2/2005  09:45 לימון- מזל טוב ושהשגרה העכשווית תמשך לנצח כמו שהיא (ל"ת) - לי
24/2/2005  09:47 לימון, את נהדרת! מזל טוב והמון אושר לכולכם (ל"ת) - מירי2
24/2/2005  09:53 לימון - חיזקת את מה שאני חושבת. - נוני
24/2/2005  10:00 לימון, מדהימה שכמוך - שירין
24/2/2005  10:03 לחושבת - צביה
24/2/2005  10:23 ואצלי בעבודה חושבים שנפלתי על הראש.. מייבבת בבכי באמצע הבוקר. לימון - אמא נהדרת ונפלאה, תהני מאיילת המתוקה ועם כאלה ויברציות טובות הכל קטן עליכם !! (ל"ת) - מיפי
24/2/2005  11:02 לימון המדהימה וגם איילת - סטלה
24/2/2005  11:06 לימון -לא זוכרת מתי - שרי
24/2/2005  11:27 לימון - כתבת מקסים - ליאורקה
24/2/2005  11:35 לימון - פרח
24/2/2005  11:42 לימון, אני מקנא בך - חני ב
24/2/2005  12:35 לימון... - ק.ק.
24/2/2005  14:03 לימון, וואו, איך כבר עברה שנה.... - יונית
24/2/2005  14:27 לימון, המון מזל טוב בריאות ואושר סיפורך מאד מרגש עשית צעד מדהים ואמיץ הרבה איחולים. (ל"ת) - ורד ג.
24/2/2005  15:35 לימון - Tamara
24/2/2005  21:17 אני קוראת שוב ושוב את התגובות ונפעמת מכן - לימון
24/2/2005  23:44 I don't know a single handicapped person who is sorry that his mother did not abort him (ל"ת) - Um_Netah
25/2/2005  08:16 אם את עוד כאן - לימון ואיילת מקסימות מאוד
25/2/2005  08:16 ההודעה למעלה ממני. (ל"ת) - אפרתי
26/2/2005  19:25 לימון מקסימה, מקווה שאת עוד כאן, - עידית של שחר
26/2/2005  20:29 ב-ר-ו-ר שאני עוד כאן. אפרתי - לימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש