|
24/2/2005 11:06
|
שרי
|
מאת:
|
|
לימון -לא זוכרת מתי
|
כותרת:
|
התרגשתי כל כך והצטמררתי כל כך מקריאת טקסט. אהבתי אותך עוד לפני שנולדת. כל כך נכון, כל כך עמוק, כל כך נוגע. אני מזדהה עם כל מילה שלך, מבינה את הרצון הזה - רק להיות אמא. תהני ממנו. תהני מאיילת והיא תהנה ממך בחזרה. מאחלת לכם אושר, ובריאות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|