|
24/2/2005 11:42
|
חני ב
|
מאת:
|
|
לימון, אני מקנא בך
|
כותרת:
|
ובכל הנשים שמתמודדות עם בעיות של פוריות והבאת ילדים לעולם. אני צעירה וכבר אמא לשתי בנות, בנתיים, וזה קשה לי. אני מרגישה שאף פעם לא אצליח להגיע לעומק הרגשות כלפיהן כאילו בגלל שזה הגיע לי יחסית בקלות לא בטוחה שהסברתי את עצמי... אבל הייה מאד מרגש לקרוא. מזל טוב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|