|
24/2/2005 12:35
|
ק.ק.
|
מאת:
|
|
לימון...
|
כותרת:
|
אין לי זמן לקרוא את כל התגובות שכתבו לך... קראתי רק את ההודעה שלך, ויש לי צמרמורת בכל הגוף, ודמעות בעיניים. מאחלת לכולם אמא אוהבת כמו שאת, ומתחברת לכמיהה הנואשת הזו לילד (גם לי לא היה קל עד שנולד לי הילד הראשון, שהיה ההריון השלישי שלי...). שיהיה לכולכם רק טוב. הרבה אושר, ובריאות. תמשיכו להתכסות בגלימת האהבה העצומה הזו. אשריכם וטוב לכם. מזל טוב. קרן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|