|
24/2/2005 14:03
|
יונית
|
מאת:
|
|
לימון, וואו, איך כבר עברה שנה....
|
כותרת:
|
ראוי שתדעי שסיפור הלידה שלך, הלידה של איילת, שכתבת גם את וגם ד"ר קרלוס כל אחד מזוית אייתו היה אחד המדהימים ביותר שקראתי, והוא מאוד השפיע עליי לרצות לעשות את ליידתי הבאה בבית.
יותר מכל זכור לי שקרלוס כתב (או שמה היית זאת את), שאחריי הלידה ישבתם כולכם לאכול ארוחת ערב, ואח"כ עלית לישון למעלה עם התינוקת שזה עתה נולדה.
חשבתי אז וגם היום כמובן- כמה נכון, לא להיפרד כמו בבי"ח.... מקומו של ילד עם אימו בביתו מהרגע הראשון.
רוב אושר ובריאות, יונית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|