|
24/2/2005 15:35
|
Tamara
|
מאת:
|
|
לימון
|
כותרת:
|
זוכרת היטב את סיפור הלידה שלך, כבר אז עוררת בי השתאות. אני מעריכה כל כך את אומץ ליבך לזרום עם הדברים ולקבל כזו החלטה של לתת לילדה לחיות את חייה מבלי לעשות בדיקה גנטית. שיהיו לך ולמשפחתך חיים טובים, מספקים ובריאים!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|