פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 15:00 אמא גם מאת:
לדעתי הצורך בתפריט הוא סממן מובהק של תרבות השפע כותרת:
לפני כמה עשרות שנים בכלל לא היה קיים המושג הזה, פשוט אכלו כל יום את אותו האוכל!
הנה ההצעה שלי, שאותה ניסיתי בהצלחה על הבן הגדול שלי: תעשי רשימה של מאכלים שאתם אוהבים, ותסדרי אותם כך שיצרו ארוחות מלאות. למשל: פסטה ברוטב בולונז + סלט; שניצל + פירה + ירקות מאודים; מרק ירקות עם עוף על קוסקוס; מג'דרה, או אורז עם שעועית וירקות; מנה פלאפל... חשוב שכל ארוחה תהיה מאוזנת, ותכלול חלבון וירקות. עכשיו אפשר ללכת לכיוון האמריקאי, יענו לכל יום יש אוכל קבוע, או לכיוון הרנדומלי, ז"א בכל סופשבוע מחליטים באיזה יום אוכלים מה.
בתיאבון!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  23:34 אני מציעה לך בחום לקנות את הספר - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  09:47 מאמו - תתחדשי על הניק החדש - ורד שלשחר
24/2/2005  10:01 ורד. תודה... מקווה שהביקוש למאמו יהיה לוהט פחות. (ל"ת) - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  11:41 למה אפ אחת לא מתייחסת ? אני לא מספיק אטרקטיבית ? תודה בכל אופן לאמא צעירה למרות שלא ממש הבנת (אין לי שום שרפות בבית שאני צריכה לכבות...) (ל"ת) - איולי
24/2/2005  11:55 אין קשר לאטרקטיבית או לא. - ורד שלשחר
24/2/2005  13:09 איולי - תפריטים יומיים יש גם בספר "תזונת תינוקות בעידן השפע" של התזונאית ניבה שפירא (ל"ת) - נורית של...
24/2/2005  13:13 אם למישהי היה רעיון היא היתה כותבת... וחוץ מזה אני מציעה - אמא ל 2
24/2/2005  15:24 איולי (אחלה שם) - את צריכה להוסיף פרטים - סאלוש
24/2/2005  15:52 ואו סאלוש...וגם - איולי
24/2/2005  18:34 איולי, אנסה אבל זה לא קל מה שאת מבקשת - סאלוש
24/2/2005  20:02 תודה לך סאלוש את אישה סבלנית ויקרה-כן עזרת לי מאוד! (ל"ת) - איולי
24/2/2005  22:54 סאלוש, מה עם תמל? - maya
25/2/2005  04:48 איולי - בכיף :) ומאיה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש