לפני כמה עשרות שנים בכלל לא היה קיים המושג הזה, פשוט אכלו כל יום את אותו האוכל! הנה ההצעה שלי, שאותה ניסיתי בהצלחה על הבן הגדול שלי: תעשי רשימה של מאכלים שאתם אוהבים, ותסדרי אותם כך שיצרו ארוחות מלאות. למשל: פסטה ברוטב בולונז + סלט; שניצל + פירה + ירקות מאודים; מרק ירקות עם עוף על קוסקוס; מג'דרה, או אורז עם שעועית וירקות; מנה פלאפל... חשוב שכל ארוחה תהיה מאוזנת, ותכלול חלבון וירקות. עכשיו אפשר ללכת לכיוון האמריקאי, יענו לכל יום יש אוכל קבוע, או לכיוון הרנדומלי, ז"א בכל סופשבוע מחליטים באיזה יום אוכלים מה. בתיאבון!
|
תוכן התגובה:
|