עדיין אין הרבה פרטים.
אני יכולה לכתוב בכלליות ואת כן תצטרכי לחפש לך את הורסיה שלך. ולא ברור, את כתבת שאת לא אוהבת לתכנן, אבל אם אכתוב לך - אז תתכנני לפי זה?
נגיד ככה: בוקר: ביצה/יוגורט/פירות/לחם מלא או פריכיות עם ממרח כלשהו/בתוספת ירקות או פירות
עשר - פרי
צהריים: בשר/דג/טופו, עם אורז מלא/פתיתים מקמח מלא/תפוחי אדמה/ירקות אחרים, אפשר מרק, וסלט
ארבע - פרי או ממתק קטן
ערב: פשטידה/ביצה/דייסת קוואקר בתוספת סלט
אחרון: פרי או ממתק קטן (הפוך ממה שהיה בארבע)
איך זה? את הפרטים תצטרכי למלא בעצמך ממתכונים שפזורים בכל מקום אפשרי כמעט.
בתיאבון :)
|
תוכן התגובה:
|