התיחסתי סתם לתפריט רגיל. בגיל שנה הם רק על הסף של להתבסס על אוכל כמקור תזונה עיקרי (עקרונית עד גיל שנה חלב אם ותחליפיו הם עיקר התזונה). יש כאלה שלא מגיעים לשם עדיין בשנה. חוץ מזה שאני אפס בתמ"לים - נתתי פעם אחת בחיי. אבל יש פה המון דיונים על זה, בטוח תוכלי למצוא דוגמאות לכמויות.
בתיאבון :)
|
תוכן התגובה:
|