פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/2/2005 04:48 סאלוש מאת:
איולי - בכיף :) ומאיה כותרת:
התיחסתי סתם לתפריט רגיל. בגיל שנה הם רק על הסף של להתבסס על אוכל כמקור תזונה עיקרי (עקרונית עד גיל שנה חלב אם ותחליפיו הם עיקר התזונה). יש כאלה שלא מגיעים לשם עדיין בשנה. חוץ מזה שאני אפס בתמ"לים - נתתי פעם אחת בחיי. אבל יש פה המון דיונים על זה, בטוח תוכלי למצוא דוגמאות לכמויות.

בתיאבון :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2005  23:34 אני מציעה לך בחום לקנות את הספר - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  09:47 מאמו - תתחדשי על הניק החדש - ורד שלשחר
24/2/2005  10:01 ורד. תודה... מקווה שהביקוש למאמו יהיה לוהט פחות. (ל"ת) - מאמו (אמא צעירה)
24/2/2005  11:41 למה אפ אחת לא מתייחסת ? אני לא מספיק אטרקטיבית ? תודה בכל אופן לאמא צעירה למרות שלא ממש הבנת (אין לי שום שרפות בבית שאני צריכה לכבות...) (ל"ת) - איולי
24/2/2005  11:55 אין קשר לאטרקטיבית או לא. - ורד שלשחר
24/2/2005  13:09 איולי - תפריטים יומיים יש גם בספר "תזונת תינוקות בעידן השפע" של התזונאית ניבה שפירא (ל"ת) - נורית של...
24/2/2005  13:13 אם למישהי היה רעיון היא היתה כותבת... וחוץ מזה אני מציעה - אמא ל 2
24/2/2005  15:00 לדעתי הצורך בתפריט הוא סממן מובהק של תרבות השפע - אמא גם
24/2/2005  15:24 איולי (אחלה שם) - את צריכה להוסיף פרטים - סאלוש
24/2/2005  15:52 ואו סאלוש...וגם - איולי
24/2/2005  18:34 איולי, אנסה אבל זה לא קל מה שאת מבקשת - סאלוש
24/2/2005  20:02 תודה לך סאלוש את אישה סבלנית ויקרה-כן עזרת לי מאוד! (ל"ת) - איולי
24/2/2005  22:54 סאלוש, מה עם תמל? - maya


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש