פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/2/2005 11:05
ליאתיתי
מאת:
-------------- ***** OT לכל מי שענתה לי *****------------ (וסליחה על ההדחפות נעה)
כותרת:
עניתי.
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=303038&qt=32975
תודה גם מכאן... (:
ליאתיתי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
24/2/2005 10:30
אימל'ה! מה יש הורים שמנסים ללמד תינוקות!!!! קרוא וכתוב? אולי תגדירי מחדש תינוקות, נראה לי שאולי התכוונת לפעוטות/ילדי הגיל הרך (ל"ת)
-
רוני
24/2/2005 10:57
למה את כל כך נרעשת?
-
תגובה
24/2/2005 11:19
האם יש ספרות (כמובן שיש)לפיתוח יכולות שונות אצל פעוטות??
-
מירב בב
27/2/2005 10:09
למירב
-
נעה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש