פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 11:05 ליאתיתי מאת:
-------------- ***** OT לכל מי שענתה לי *****------------ (וסליחה על ההדחפות נעה) כותרת:
עניתי.

http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=303038&qt=32975

תודה גם מכאן... (:
ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  10:30 אימל'ה! מה יש הורים שמנסים ללמד תינוקות!!!! קרוא וכתוב? אולי תגדירי מחדש תינוקות, נראה לי שאולי התכוונת לפעוטות/ילדי הגיל הרך (ל"ת) - רוני
24/2/2005  10:57 למה את כל כך נרעשת? - תגובה
24/2/2005  11:19 האם יש ספרות (כמובן שיש)לפיתוח יכולות שונות אצל פעוטות?? - מירב בב
27/2/2005  10:09 למירב - נעה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש