מנשא זה עניין של העדפה אישית, שלך או מי שנושא את התינוק והתינוק. לנו היה מנסארי (שזה דומה לתינוכיס) והשתמשנו בזה תקופה מסוימת אבל מעולם זה לא ממש הלך חלק. התינוק שלי מעולם לא אהב להיות מעורסל או דבוק לגוף, אלא העדיף תנוחת עמידה ועדיף עם מרחב תנועה. בחודשים הממש ראשונים זה עוד היה איכשהו אבל בהמשך ירדנו מזה. השתמשנו ואנחנו עדיין משתמשים בבייבי ביורן ואנחנו מאד מאד מרוצים (אם כי לאחרונה הוא כבר נהיה כבד למדי להחזקה ממושכת במנשא). החסרון שלו שהוא יקר וצריך להביא אותו ביבוא אישי כי לא מוכרים בארץ צריך גם להביא בחשבון שבקיץ התינוכיס ודומיו נורא נורא חמים. זה בסופו של דבר עניין של העדפה. צריך לנסות קצת ולראות
|
תוכן התגובה:
|