פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 16:48 זברה מאת:
מנשא כותרת:
מנשא זה עניין של העדפה אישית, שלך או מי שנושא את התינוק והתינוק.
לנו היה מנסארי (שזה דומה לתינוכיס) והשתמשנו בזה תקופה מסוימת אבל מעולם זה לא ממש הלך חלק. התינוק שלי מעולם לא אהב להיות מעורסל או דבוק לגוף, אלא העדיף תנוחת עמידה ועדיף עם מרחב תנועה. בחודשים הממש ראשונים זה עוד היה איכשהו אבל בהמשך ירדנו מזה.
השתמשנו ואנחנו עדיין משתמשים בבייבי ביורן ואנחנו מאד מאד מרוצים (אם כי לאחרונה הוא כבר נהיה כבד למדי להחזקה ממושכת במנשא). החסרון שלו שהוא יקר וצריך להביא אותו ביבוא אישי כי לא מוכרים בארץ
צריך גם להביא בחשבון שבקיץ התינוכיס ודומיו נורא נורא חמים.
זה בסופו של דבר עניין של העדפה. צריך לנסות קצת ולראות


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  14:41 נורא חבל שאן שום התייחסות )-: (ל"ת) - טושטוש
24/2/2005  14:50 טושטוש יקרה - אריאלה
24/2/2005  14:51 ממליצה בחום על מנשא לופי - אחת
24/2/2005  14:52 אני ממליצה בחום על תינוכיס - רוית
24/2/2005  15:17 מנשאים - נורית
24/2/2005  15:18 אני השתמשתי במנשא קשירה (כמו תינוכיס) של חברת "דרך" והייתי מאד מרוצה. - HILLA
24/2/2005  15:27 תינוח - חני ב
24/2/2005  15:52 טושטוש - עדי אמא של יובל וגיא
24/2/2005  20:20 השתמשתי בשניהם - דנה השניה
24/2/2005  21:35 עדיין - מאוד מאוד מרוצה מתינוכיס (ל"ת) - אמא לשלושה
25/2/2005  09:10 שכחתי לציין שהיהלנו עוד מנשא, כמו תרמיל שלובשים מקדימה - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש