פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 14:44 אריאלה מאת:
וואו נוני כותרת:
לא יודעת לענות בסדר/לא בסדר, אבל טוב שהוא הבין אאת זה. ובעצם מה שחשוב זה איך את מרגישה עם זה. ואולי עכשיו שהוא סיפר אתם יכולים לפתוח את זה בטיפול הזוגי, והוא יוכל לראות שאת לא סתם היסטרית, ולא בוטחת בו, אלא שהקריאה שלך את המציאות היתה יותר נכונה משלו.
בהצלחה בהמשך,
מאחלת לך שזה יהיה יותר ויותר קל ככל שהזמן עובר
אריאלה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  14:43 כל הכבוד לך!!! - אמא של איתמר
24/2/2005  14:46 בסדר?? מגיע לך מדליה - רונה
24/2/2005  15:05 אבל..... - נוני
24/2/2005  15:08 ממש כל הכבוד. - אירנה
24/2/2005  15:13 לא רק בסדר מדהימה - ורד ג.
24/2/2005  15:54 איך להתמודד - זברה
24/2/2005  16:35 סליחה, אבל אני לא קונה את זה... - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  16:37 היית בסדר גמור ! - פרח
24/2/2005  17:21 לאחת שחושבת אחרת - נוני
24/2/2005  18:05 נוני יקרה, אני מבינה - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  18:11 אחד בפה אחד בלב - גם חושבת אחרת
24/2/2005  19:37 סליחה אבל - א
24/2/2005  19:53 מכל ההודעות שפתחת השנה - אורלי
24/2/2005  20:09 מסכימה עם אורלי, ורק לטובתך ולא מרוע (ל"ת) -
24/2/2005  20:35 נוני יקרה - גילי אבישי
24/2/2005  21:23 וואו א' לא ניסחפת בכלל.......טיפול עם תרופות ? ? ? ? - נוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש