לא יודעת לענות בסדר/לא בסדר, אבל טוב שהוא הבין אאת זה. ובעצם מה שחשוב זה איך את מרגישה עם זה. ואולי עכשיו שהוא סיפר אתם יכולים לפתוח את זה בטיפול הזוגי, והוא יוכל לראות שאת לא סתם היסטרית, ולא בוטחת בו, אלא שהקריאה שלך את המציאות היתה יותר נכונה משלו. בהצלחה בהמשך, מאחלת לך שזה יהיה יותר ויותר קל ככל שהזמן עובר אריאלה
|
תוכן התגובה:
|