פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 15:54 זברה מאת:
איך להתמודד כותרת:
נוני יקרה,
טוב שהדברים התגלגלו כפי שהתגלגלו, ונראה שאתם מבינים אחד את השני יותר טוב.
לדעתי חששותיך בדבר נשים אחרות שמקלקלות לך ואשה לאשה לזאב מופנים לגורם הלא נכון - הבעיה היא לא נשים אחרות, כאלה או אחרות, אלא או אצל בן זוגך או אצלך - או חוסר ביטחון אצלך או חוסר ביטחון מוצדק שלך בנאמנות שלו -ואני חושבת שעם זה כדאי להתמודד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  14:43 כל הכבוד לך!!! - אמא של איתמר
24/2/2005  14:44 וואו נוני - אריאלה
24/2/2005  14:46 בסדר?? מגיע לך מדליה - רונה
24/2/2005  15:05 אבל..... - נוני
24/2/2005  15:08 ממש כל הכבוד. - אירנה
24/2/2005  15:13 לא רק בסדר מדהימה - ורד ג.
24/2/2005  16:35 סליחה, אבל אני לא קונה את זה... - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  16:37 היית בסדר גמור ! - פרח
24/2/2005  17:21 לאחת שחושבת אחרת - נוני
24/2/2005  18:05 נוני יקרה, אני מבינה - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  18:11 אחד בפה אחד בלב - גם חושבת אחרת
24/2/2005  19:37 סליחה אבל - א
24/2/2005  19:53 מכל ההודעות שפתחת השנה - אורלי
24/2/2005  20:09 מסכימה עם אורלי, ורק לטובתך ולא מרוע (ל"ת) -
24/2/2005  20:35 נוני יקרה - גילי אבישי
24/2/2005  21:23 וואו א' לא ניסחפת בכלל.......טיפול עם תרופות ? ? ? ? - נוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש