פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 18:11 גם חושבת אחרת מאת:
אחד בפה אחד בלב כותרת:
כמו אותה אישה שחושבת אחרת אני מקווה בשבילך שדיבר כך רק בנוכחותך
(הרי את כבר יודעת מזה...)ועדיין "כבדהו וחשדהו" תהיי עם יד על הדופק.

אני מאחלת לכם רק הצלחה והמון אהבה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  14:43 כל הכבוד לך!!! - אמא של איתמר
24/2/2005  14:44 וואו נוני - אריאלה
24/2/2005  14:46 בסדר?? מגיע לך מדליה - רונה
24/2/2005  15:05 אבל..... - נוני
24/2/2005  15:08 ממש כל הכבוד. - אירנה
24/2/2005  15:13 לא רק בסדר מדהימה - ורד ג.
24/2/2005  15:54 איך להתמודד - זברה
24/2/2005  16:35 סליחה, אבל אני לא קונה את זה... - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  16:37 היית בסדר גמור ! - פרח
24/2/2005  17:21 לאחת שחושבת אחרת - נוני
24/2/2005  18:05 נוני יקרה, אני מבינה - אחת שחושבת אחרת
24/2/2005  19:37 סליחה אבל - א
24/2/2005  19:53 מכל ההודעות שפתחת השנה - אורלי
24/2/2005  20:09 מסכימה עם אורלי, ורק לטובתך ולא מרוע (ל"ת) -
24/2/2005  20:35 נוני יקרה - גילי אבישי
24/2/2005  21:23 וואו א' לא ניסחפת בכלל.......טיפול עם תרופות ? ? ? ? - נוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש