|
24/2/2005 18:11
|
גם חושבת אחרת
|
מאת:
|
|
אחד בפה אחד בלב
|
כותרת:
|
כמו אותה אישה שחושבת אחרת אני מקווה בשבילך שדיבר כך רק בנוכחותך (הרי את כבר יודעת מזה...)ועדיין "כבדהו וחשדהו" תהיי עם יד על הדופק.
אני מאחלת לכם רק הצלחה והמון אהבה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|