פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 23:36 אפרת מאת:
בעל מקצוע מעולה אבל יקרן מאד כותרת:
הוא מל את בני לפני שבוע, וממש לא הרגשנו בכלום הילד לא צייץ אפילו אבל הוא לוקח 2200 ש"ח שזה נורא יקר, מבחינה מקצועית אין כמוהו, בא לפני הזמן, לא ממהר לעוד אירוע, נשאר איתנו לאחר הברית ואפילו האכיל לי את התינוק, משרה אוירה נעימה, מאד חברותי וסימפטי, מבדר ופיג את המתח, עושה טקס מדהים , אבל יקר כבר אמרתי? כנסי לאתר שלו רב סי או נקודה אי אל


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  17:23 תקישי זרקי במנוע - שירלי2
24/2/2005  18:59 מוהל בחסד עליון (ל"ת) - אורלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש