הוא מל את בני לפני שבוע, וממש לא הרגשנו בכלום הילד לא צייץ אפילו אבל הוא לוקח 2200 ש"ח שזה נורא יקר, מבחינה מקצועית אין כמוהו, בא לפני הזמן, לא ממהר לעוד אירוע, נשאר איתנו לאחר הברית ואפילו האכיל לי את התינוק, משרה אוירה נעימה, מאד חברותי וסימפטי, מבדר ופיג את המתח, עושה טקס מדהים , אבל יקר כבר אמרתי? כנסי לאתר שלו רב סי או נקודה אי אל
|
תוכן התגובה:
|