פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/2/2005 19:59
לירון
מאת:
למתי היא קבעה לך תור?
כותרת:
חברה שלך הולכת להיות פה בין שבוע18 שלה ל- 21... אני עשיתי את הסקירה המאוחרת שלי בשבוע 20, כי עוד רציתי להחליט במידה ומשהו לא יהיה בסדר לעשות מי שפיר...
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
24/2/2005 20:01
בארה"ב עושים רק סקירה אחת בשבוע 20
-
עינת מ
24/2/2005 20:26
OT ליודעות לאפות...............................
-
זקוקה לעזרה
24/2/2005 20:46
לאופת עוגות
-
אירוס
24/2/2005 21:01
לאופה
-
עדי אמא של יובל וגיא
24/2/2005 21:05
The idea in doing the early skira
-
momabroad
24/2/2005 21:06
OT - adlie !! ahaln. just saw you in this thread too...neshikot, (ל"ת)
-
momabroad
24/2/2005 21:25
העוגה היא עוגת טחינה + סילן (ל"ת)
-
זקוקה לעזרה
24/2/2005 21:55
תודה לכן בנות ועוד שאלה
-
כנרת
24/2/2005 23:16
לגבי ד"ר רוזן - מומלץ בחום
-
הדר הלא ותיקה
25/2/2005 10:42
עוד על סקירת מערכות ורופאים מומלצים
-
מומו
25/2/2005 18:04
Momo - Dr. Bronstein did divide the bill to two parts one was "consultation with an expert". This was two years ago. Do not know what he does today. (ל"ת)
-
momabroad
25/2/2005 21:06
המון תודה לך! (ל"ת)
-
מומו
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש