פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 20:26 זקוקה לעזרה מאת:
OT ליודעות לאפות............................... כותרת:
באמצע הכנת העוגה שמתי לב שבעלי קנה שמנת חמוצה במקום מתוקה... האם אפשר להוסיף שמן במקום?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  19:59 למתי היא קבעה לך תור? - לירון
24/2/2005  20:01 בארה"ב עושים רק סקירה אחת בשבוע 20 - עינת מ
24/2/2005  20:46 לאופת עוגות - אירוס
24/2/2005  21:01 לאופה - עדי אמא של יובל וגיא
24/2/2005  21:05 The idea in doing the early skira - momabroad
24/2/2005  21:06 OT - adlie !! ahaln. just saw you in this thread too...neshikot, (ל"ת) - momabroad
24/2/2005  21:25 העוגה היא עוגת טחינה + סילן (ל"ת) - זקוקה לעזרה
24/2/2005  21:55 תודה לכן בנות ועוד שאלה - כנרת
24/2/2005  23:16 לגבי ד"ר רוזן - מומלץ בחום - הדר הלא ותיקה
25/2/2005  10:42 עוד על סקירת מערכות ורופאים מומלצים - מומו
25/2/2005  18:04 Momo - Dr. Bronstein did divide the bill to two parts one was "consultation with an expert". This was two years ago. Do not know what he does today. (ל"ת) - momabroad
25/2/2005  21:06 המון תודה לך! (ל"ת) - מומו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש