פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 21:55 כנרת מאת:
תודה לכן בנות ועוד שאלה כותרת:
בנות מקסימות,
תודה על כל התגובות
עכשיו נרגעתי ואני יכולה לנשום לרוחה

השאלה שלי:האם מישהי מכירה את דוקטור רוזן מרעננה?
האם הוא נחמד? האם הוא רציני ואמין?

החברה שלי ללא ספק יכולה גם לעשות סקירה באמריקה, אבל היא היסטרית ולא מכירה שם כלום ולא מאמינה לאף אחד ולא סומכת על אף אחד, אז היא מעדיפה בארץ.
מקוה מאוד לשמוע תגובות לגבי דוקטור רוזן.
תודה רבה רבה רבה
כנרת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  19:59 למתי היא קבעה לך תור? - לירון
24/2/2005  20:01 בארה"ב עושים רק סקירה אחת בשבוע 20 - עינת מ
24/2/2005  20:26 OT ליודעות לאפות............................... - זקוקה לעזרה
24/2/2005  20:46 לאופת עוגות - אירוס
24/2/2005  21:01 לאופה - עדי אמא של יובל וגיא
24/2/2005  21:05 The idea in doing the early skira - momabroad
24/2/2005  21:06 OT - adlie !! ahaln. just saw you in this thread too...neshikot, (ל"ת) - momabroad
24/2/2005  21:25 העוגה היא עוגת טחינה + סילן (ל"ת) - זקוקה לעזרה
24/2/2005  23:16 לגבי ד"ר רוזן - מומלץ בחום - הדר הלא ותיקה
25/2/2005  10:42 עוד על סקירת מערכות ורופאים מומלצים - מומו
25/2/2005  18:04 Momo - Dr. Bronstein did divide the bill to two parts one was "consultation with an expert". This was two years ago. Do not know what he does today. (ל"ת) - momabroad
25/2/2005  21:06 המון תודה לך! (ל"ת) - מומו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש