פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 22:39 מירי2 מאת:
גם לי זה היה כותרת:
הרופא שלי אמר שאם זה מוגזם, יכול להיות שלא נוח לו בפנים ולשנות תנוחה. בסופו של דבר אני הבנתי שמה שהכי מרגיע את זה, היה כשהלכתי או הסתובבתי בחדר. לפעמים נאלצתי לעשות את זה באמצע ישיבות בעבודה כי לא יכולתי להתרכז מרוב בעיטות.
וזו היתה הכנה טובה לשעות שהסתובבתי איתו על הידיים אחרי שיצא משם....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  22:50 :Really don’t want to scare, but if doesn’t go back to normal, may be you should check it. The article from Haaretz about it - Masha
24/2/2005  23:20 לילית יקרה יכול להיות שהוא רוצה להגיד לך משהוא? או שאת אוכלת המון מתוק / סוכרים וזה מקפיץ אותך . נסי לקחת טיפת רסקיו ולחשוב עליו ולראות מה קורה (ל"ת) - אילנה לשם
24/2/2005  23:26 אנסה לא להיבהל מהמאמר ב"הארץ"... ותודה על התגובות. (ל"ת) - לילת
25/2/2005  09:07 כן, בדיוק אתמול בעלי הסתכל על הבטן שלי כמה דקות ואמר "זה כמו ג'לי שזז בצלחת". - אירנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש