הרופא שלי אמר שאם זה מוגזם, יכול להיות שלא נוח לו בפנים ולשנות תנוחה. בסופו של דבר אני הבנתי שמה שהכי מרגיע את זה, היה כשהלכתי או הסתובבתי בחדר. לפעמים נאלצתי לעשות את זה באמצע ישיבות בעבודה כי לא יכולתי להתרכז מרוב בעיטות. וזו היתה הכנה טובה לשעות שהסתובבתי איתו על הידיים אחרי שיצא משם....
|
תוכן התגובה:
|