הבטן הרבה פעמים נראת כמו הר שזז לכל מיני כיוונים, ואצלי למשל התנועות היו רבות גם בהריון הראשון וגם עכשיו בשני אני מרגישה את העובר שלי פעם בשעה בערך. זה הרבה. ואני זזה בעצמי הרבה - זאת אומרת לי לא עוזר לזוז - הוא ישגע אותי בכל מקרה :-)
אל תדאגי, תשימי לב באמת שהוא לא משתולל כמה שעות ברצף, ואז אם יש ספק גשי לרופא או למיון.
|
תוכן התגובה:
|