פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/2/2005 09:07 אירנה מאת:
כן, בדיוק אתמול בעלי הסתכל על הבטן שלי כמה דקות ואמר "זה כמו ג'לי שזז בצלחת". כותרת:
הבטן הרבה פעמים נראת כמו הר שזז לכל מיני כיוונים, ואצלי למשל התנועות היו רבות גם בהריון הראשון וגם עכשיו בשני אני מרגישה את העובר שלי פעם בשעה בערך. זה הרבה. ואני זזה בעצמי הרבה - זאת אומרת לי לא עוזר לזוז - הוא ישגע אותי בכל מקרה :-)

אל תדאגי, תשימי לב באמת שהוא לא משתולל כמה שעות ברצף, ואז אם יש ספק גשי לרופא או למיון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  22:39 גם לי זה היה - מירי2
24/2/2005  22:50 :Really don’t want to scare, but if doesn’t go back to normal, may be you should check it. The article from Haaretz about it - Masha
24/2/2005  23:20 לילית יקרה יכול להיות שהוא רוצה להגיד לך משהוא? או שאת אוכלת המון מתוק / סוכרים וזה מקפיץ אותך . נסי לקחת טיפת רסקיו ולחשוב עליו ולראות מה קורה (ל"ת) - אילנה לשם
24/2/2005  23:26 אנסה לא להיבהל מהמאמר ב"הארץ"... ותודה על התגובות. (ל"ת) - לילת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש