|
3/3/2005 07:27
|
יונית
|
מאת:
|
|
פיר יקרה
|
כותרת:
|
קודם כל הרבה בריאות ותרגישו טוב!
אם אני לא טועה לבת של דוד של בעלי היתה דלקת בירך בגיל 7 חודשים בערך. אכן היה מדובר בטונה אנטיביוטיקה ולתקופה יחסית ממושכת, כמו גם אישפוז בבי"ח. האנטיביוטיקה עזרה מהר, והיום בגיל שנה וחצי הכל טפו טפו בסדר. הדבר הייחידי שהשפיע על הילדה היה עיכוב בהתפתחות. כאילו בגלל שהרגל היתה "משותקת", לקח לה הרבה זמן להפעיל אותה מחדש. כך למשל היא היתה זוחלת על הגחון ומקדמת את עצמה באמתעות הידיים ולא עם הרדגליים גם. עם זאת, לקח יותר זמן, אבל היום היא גם הולכת והתחילה בגיל יחסית מבוגר.
אז אולי תהייה איזה רגרסיה בהתפתחות המטורית, אבל גם היא מסתדרת בסופו של דבר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|