פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/3/2005 05:37 נעממה מאת:
ברח לי התוכן , אז : כותרת:
גם אנחנו היינו מאושפזים שבוע , בגלל סיבה אחרת , אבל לצערי , היינו עם עירוי ואנטיביוטיקהב שבוע רצוף , כמעט 24 שעות ביממה .
איך מתמודדים עם זה ?
התשובה הכי אמיתית שלי על זה (והכי אכזרית )- היא הם מתרגלים .
אביתר בתחילת השבוע עוד היה נלחם עם האינפוזיה וניסה לתלוש אותה (בהצלחה) בסוף השבוע הוא הבין שאין ברירה.
אז מה שצריך הכי הרבה זה פשוט סבלנות :
תנסו לגוון עם כמה שיותר משחקים ,
משחקי יצירה ,
אם הילד קשור לעוד דמויות , למשל במשפחה המורחבת (למשל סבא וסבתא)- תדאגו שיהיה ביקור לפחות פעם ביום זה מרענן את הילד מאוד וגם אתם יכולים ללכת לנמנם שעה באיזשהוא מקום .
אני לא זוכרת בן כמה הילד שלכם , אבל אם הוא עוד בגיל שאפשר להסיע אותו בעגלה , אז יש דרך לחבר את עמוד האינפוזיה לעגלה ואז אתם יכולים לעשות לו סיורים מודרכים ברחבי בית החולים.

לא זמן כיף לאף אחד.זה בטוח .אני מאחלת לכם המון בריאות שזה יגמר כמה שיותר מהר ותחזרו הבייתה בריאים ושלמים .

נעמה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  07:27 פיר יקרה - יונית
3/3/2005  17:30 פיר, קודם כל המון בריאות והחלמה מהירה - לולי2
3/3/2005  18:10 תודה כבר יותר טוב - פיר
4/3/2005  05:25 פיר , (ל"ת) - נעממה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש