פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 16:47 לי מאת:
מסכימה עם רוני ורוצה להוסיף שככל שהילד מתרג להיות יחיד יותר זמן כך יהייה לו קשה יותר לקבל אח שמצטרף וגוזל את תשומת לב ההורים (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  09:07 אני עוברת את הלוגיסטיקה הזו כרגע - ילי
3/3/2005  11:44 באותה הסירה - דיקי
3/3/2005  12:58 אני בשבוע 39 ועם ילדה בת שנתיים בבית - פבלו
3/3/2005  13:36 גם אני שם - קרן של בועז והגר
3/3/2005  13:56 למה לא לתת לכל ילד את מה שמגיע לו?? - לא מבינה
3/3/2005  14:15 ללא מבינה - לא אצל כולם זה כמו אצלך - פשפשית
3/3/2005  15:33 זה נורא תלוי בכל משפחה - שרונה
3/3/2005  16:05 ללא מבינה - רוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש