פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/3/2005 16:47
לי
מאת:
מסכימה עם רוני ורוצה להוסיף שככל שהילד מתרג להיות יחיד יותר זמן כך יהייה לו קשה יותר לקבל אח שמצטרף וגוזל את תשומת לב ההורים (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/3/2005 09:07
אני עוברת את הלוגיסטיקה הזו כרגע
-
ילי
3/3/2005 11:44
באותה הסירה
-
דיקי
3/3/2005 12:58
אני בשבוע 39 ועם ילדה בת שנתיים בבית
-
פבלו
3/3/2005 13:36
גם אני שם
-
קרן של בועז והגר
3/3/2005 13:56
למה לא לתת לכל ילד את מה שמגיע לו??
-
לא מבינה
3/3/2005 14:15
ללא מבינה - לא אצל כולם זה כמו אצלך
-
פשפשית
3/3/2005 15:33
זה נורא תלוי בכל משפחה
-
שרונה
3/3/2005 16:05
ללא מבינה
-
רוני
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש