והיה לי. אולי פחות. אבל מה זה משנה. הכיף של להניק עד גיל מאוחר, שאפשר להוריד את הכובע של האחריות והבלעדיות. ואם יהיה לך פחות, מה קרה? הוא יאכל ירקות ופירות ואוכל אצבעות, וכל מה שפעוט בגילו יכול לאכול. אבל תהיה לכם האינטימיות של ההנקה. ומשהו יהיה לך. אני ממשיכה כך עד היום (שנתיים וחצי). במהלך השבוע מניקה מוקדם בבוקר, בחזרה מהעבודה ולפני המקלחת. ובסוף השבוע נוספת הנקה בצהריים. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|