פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 09:12 HILLA מאת:
גם אני הפסקתי לשאוב בערך בגיל הזה כותרת:
והיה לי. אולי פחות. אבל מה זה משנה. הכיף של להניק עד גיל מאוחר, שאפשר להוריד את הכובע של האחריות והבלעדיות. ואם יהיה לך פחות, מה קרה? הוא יאכל ירקות ופירות ואוכל אצבעות, וכל מה שפעוט בגילו יכול לאכול. אבל תהיה לכם האינטימיות של ההנקה. ומשהו יהיה לך. אני ממשיכה כך עד היום (שנתיים וחצי). במהלך השבוע מניקה מוקדם בבוקר, בחזרה מהעבודה ולפני המקלחת. ובסוף השבוע נוספת הנקה בצהריים.
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  09:37 גם אני הפסקתי לשאוב בגיל הזה. הגוף שלי התרגל לסופי שבוע מוגברים... עד גיל שנתיים וארבעה (ל"ת) - דובת גריזלי
3/3/2005  09:44 גם אצלנו, כשרוני היתה בת 10 חודשים , איפסנתי את המשאבה - יעלה
3/3/2005  09:51 אני הפסקתי להניק צהריים לפני שבועיים - סיס
3/3/2005  10:14 גם אני הפסקתי לשאוב בסביבות גיל שנה - גלית של רום
3/3/2005  11:00 איך מפסיקים בכלל - רונית
3/3/2005  16:42 לרונית - לי
3/3/2005  17:06 תודה רבה, בנות. - משמש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש