פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 11:00 רונית מאת:
איך מפסיקים בכלל כותרת:
סליחה על ההתפרצות, אבל זה נראה לי רלוונטי
איך אני מפסיקה להניק בכלל ושלא יווצרו גודשים?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  09:12 גם אני הפסקתי לשאוב בערך בגיל הזה - HILLA
3/3/2005  09:37 גם אני הפסקתי לשאוב בגיל הזה. הגוף שלי התרגל לסופי שבוע מוגברים... עד גיל שנתיים וארבעה (ל"ת) - דובת גריזלי
3/3/2005  09:44 גם אצלנו, כשרוני היתה בת 10 חודשים , איפסנתי את המשאבה - יעלה
3/3/2005  09:51 אני הפסקתי להניק צהריים לפני שבועיים - סיס
3/3/2005  10:14 גם אני הפסקתי לשאוב בסביבות גיל שנה - גלית של רום
3/3/2005  16:42 לרונית - לי
3/3/2005  17:06 תודה רבה, בנות. - משמש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש