|
3/3/2005 17:06
|
משמש
|
מאת:
|
|
תודה רבה, בנות.
|
כותרת:
|
בעקבות התגובות שלכן החלטתי סופית לא לשאוב היום, ואכן וויתרתי על השאיבה שהיתה עד עכשיו ב-13 בצהרים. כבר 17 ובכלל אין לי גודש. מקווה שהחלב לא ייגמר לי...
המון תודה על התגובות המהירות שלכן. אתן מקסימות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|