|
3/3/2005 10:44
|
גימלית
|
מאת:
|
|
עידית יקרה - אכן החלטה לא פשוטה
|
כותרת:
|
רוצה לספר לך מניסיוני לגבי שתי נקודות: הגן האנתרופוסופי - תראי, גם אנחנו חשבנו להכניס את הפיצית לגן אנתרופוסופי ובסוף התחרטנו. מכיוון שזה היה מקום יחסית קיצוני בגישה שלו. החינוך הנתורופוסופי הוא מצוין אבל אם עושים אותו באופן מוחלט ולא גמיש זה ממש לא מוצלח לדעתי. כך ששוה לברר עד כמה המסגרת גמישה.
לגבי הנושא שאת לא יכולה לראות את הגן - תראי, לטעמי בשתי העסקאות את קצת קונה "חתול בשק". מכיון שגם בגן השני יתחלפו כל הסייעות. ואחד הדברים החשובים שאני בוחנת כשאני בוחרת גן זה הסייעות (בסופו של דברים הן מאוד משמעותיות לילד).
עוד הצעה - לעשות איזשהו פיתרון ביניים. לדחות את הכניסה לגן בחודש ולהיות רשומה לשני הגנים. לראות איך האנתרופוסופי פועל בחודש הראשון שלו ולפי זה לנסות לקבל החלטה. לא יודעת אם זה מעשי מבחינתך. בהצלחה, גימלית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|