פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 15:23 אפרתי מאת:
עידית כותרת:
היית בהרצאה ביום שלישי? אני הייתי, גם אני מתלבטת.
אשמח לשמוע.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  09:56 לא הייתי קונה גן "על הנייר", הייתי הולכת על משהוא שאפשר לראות בעיניים עכשיו (ל"ת) - כנרת
3/3/2005  10:00 מאיפה את? - אמא של איתמר
3/3/2005  10:08 כנרת ואמא של איתמר - עידית של שחר
3/3/2005  10:44 עידית יקרה - אכן החלטה לא פשוטה - גימלית
3/3/2005  10:45 התלבטות לגבי הגן האנתרופוסופי - גילי
3/3/2005  10:49 גן "על הנייר" באמת בעייתי - iriti
3/3/2005  10:51 גימלית - האם תוכלי לפרט יותר - גילי
3/3/2005  11:07 כל דבר שעושים אותו בצורה פאנאטית הוא לא בריא. שחר שלי בגן אנטרופוסופי והשימחה גדולה!! - ורד שלשחר
3/3/2005  11:20 כמה תשובות - iriti
3/3/2005  15:54 לכול מי שכתבה לי, - עידית של שחר
3/3/2005  15:58 אפרתי, - עידית של שחר
3/3/2005  22:18 אני רוצה להגיד - במבי
3/3/2005  22:42 במבי, כתבת יפה. שיהיה בהצלחה (ל"ת) - iriti
3/3/2005  23:30 לעידית ולIRITI וורד של שחר ולכל מי שהיתה בהרצאה של דרורית - תמרה
4/3/2005  09:21 עידית - אפרתי
4/3/2005  10:50 בנות איזה פיספוס - יונית
4/3/2005  15:09 שכחתי להוסיף שהגן שאנחנו מקימים הוא ללא מטרות רווח (ל"ת) - במבי
4/3/2005  16:16 דייייייייייייי - אפרתי
4/3/2005  16:41 עידית של שחר ואפרתי - ליאתה
5/3/2005  18:06 אפרתי - יונית
5/3/2005  21:21 אפרתי ויונית - עידית של שחר
5/3/2005  21:23 תמרה, - עידית של שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש