פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/3/2005 16:16 אפרתי מאת:
דייייייייייייי כותרת:
אויש איזה באסה. אני הייתי לבד, יואבי בחו"ל, אחרי יום עבודה מתיש. ישבתי די ליד הכניסה, עם גינס ועייפות רבה.
היה מעורר מחשבה.
אתם בעיניין?
תני רמזים עלייך, שאלתם משו?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  09:56 לא הייתי קונה גן "על הנייר", הייתי הולכת על משהוא שאפשר לראות בעיניים עכשיו (ל"ת) - כנרת
3/3/2005  10:00 מאיפה את? - אמא של איתמר
3/3/2005  10:08 כנרת ואמא של איתמר - עידית של שחר
3/3/2005  10:44 עידית יקרה - אכן החלטה לא פשוטה - גימלית
3/3/2005  10:45 התלבטות לגבי הגן האנתרופוסופי - גילי
3/3/2005  10:49 גן "על הנייר" באמת בעייתי - iriti
3/3/2005  10:51 גימלית - האם תוכלי לפרט יותר - גילי
3/3/2005  11:07 כל דבר שעושים אותו בצורה פאנאטית הוא לא בריא. שחר שלי בגן אנטרופוסופי והשימחה גדולה!! - ורד שלשחר
3/3/2005  11:20 כמה תשובות - iriti
3/3/2005  15:23 עידית - אפרתי
3/3/2005  15:54 לכול מי שכתבה לי, - עידית של שחר
3/3/2005  15:58 אפרתי, - עידית של שחר
3/3/2005  22:18 אני רוצה להגיד - במבי
3/3/2005  22:42 במבי, כתבת יפה. שיהיה בהצלחה (ל"ת) - iriti
3/3/2005  23:30 לעידית ולIRITI וורד של שחר ולכל מי שהיתה בהרצאה של דרורית - תמרה
4/3/2005  09:21 עידית - אפרתי
4/3/2005  10:50 בנות איזה פיספוס - יונית
4/3/2005  15:09 שכחתי להוסיף שהגן שאנחנו מקימים הוא ללא מטרות רווח (ל"ת) - במבי
4/3/2005  16:41 עידית של שחר ואפרתי - ליאתה
5/3/2005  18:06 אפרתי - יונית
5/3/2005  21:21 אפרתי ויונית - עידית של שחר
5/3/2005  21:23 תמרה, - עידית של שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש