פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/3/2005 22:42
עוד שין
מאת:
תודה ששיתפת. עצוב. הלוואי שיעזור לכולנו. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2005 15:47
העור מצטמרר. עצוב כל כך!
-
אחת
22/3/2005 16:34
עצוב לי לשמוע,נותר רק לחזק את ידיכם. (ל"ת)
-
קרן-אמא של צליל
22/3/2005 21:21
בוכה איתכם. ממש קשה. אין מילים. (ל"ת)
-
אירנה
23/3/2005 01:49
קראתי ובכיתי...
-
ליאורקה
24/3/2005 23:19
משתתפת בצערכם
-
לין
24/3/2005 23:34
משתתפת בצערכם, מקווה שלא תדעו יותר צער, חיזקו ואימצו, כואב מאד מאד מאד (ל"ת)
-
שקד
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש