פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 22:42 עוד שין מאת:
תודה ששיתפת. עצוב. הלוואי שיעזור לכולנו. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  15:47 העור מצטמרר. עצוב כל כך! - אחת
22/3/2005  16:34 עצוב לי לשמוע,נותר רק לחזק את ידיכם. (ל"ת) - קרן-אמא של צליל
22/3/2005  21:21 בוכה איתכם. ממש קשה. אין מילים. (ל"ת) - אירנה
23/3/2005  01:49 קראתי ובכיתי... - ליאורקה
24/3/2005  23:19 משתתפת בצערכם - לין
24/3/2005  23:34 משתתפת בצערכם, מקווה שלא תדעו יותר צער, חיזקו ואימצו, כואב מאד מאד מאד (ל"ת) - שקד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש