פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 01:49 ליאורקה מאת:
קראתי ובכיתי... כותרת:
כל כך משתתפת בצערכם על האובדן הנורא והמיותר הזה.
שלא תדעו עוד צער לעולם!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  15:47 העור מצטמרר. עצוב כל כך! - אחת
22/3/2005  16:34 עצוב לי לשמוע,נותר רק לחזק את ידיכם. (ל"ת) - קרן-אמא של צליל
22/3/2005  21:21 בוכה איתכם. ממש קשה. אין מילים. (ל"ת) - אירנה
22/3/2005  22:42 תודה ששיתפת. עצוב. הלוואי שיעזור לכולנו. (ל"ת) - עוד שין
24/3/2005  23:19 משתתפת בצערכם - לין
24/3/2005  23:34 משתתפת בצערכם, מקווה שלא תדעו יותר צער, חיזקו ואימצו, כואב מאד מאד מאד (ל"ת) - שקד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש