פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/3/2005 15:11
אויש
מאת:
צביקה לך מפה !!! לא צריכים כאלו ויברציות !!! לך מפה !!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2005 14:13
דיון מרתק בנושא
-
22/3/2005 14:22
לפי דברייך נשמע שהגלישה היא הבעיה הקטנה שלכם
-
נוני
22/3/2005 14:35
נוני, נראה לי שאת בהחלט צודקת
-
גשש בלש בפעולה, פותר כל תעלומה
22/3/2005 14:41
כמובן שה"אם את רק רוצה"
-
גשש בלש
22/3/2005 15:00
איך גילית שהוא גולש?
-
דבי
22/3/2005 15:02
לגשש בלש.. איך הגעת לאתר הריון ולידה ? (ל"ת)
-
סקרנית
22/3/2005 15:21
הכל תלוי איך מסתכלים על זה
-
לא הפעם
22/3/2005 16:18
נוני, חלמתי עליך. ספרי לנו (אם בא לך , כמובן) - מה התקדם עם העבודה המשותפת וכו'? (ל"ת)
-
לא הפעם
22/3/2005 19:43
נו באמת...גם אני גולשת לשם - אין בזה פסול
-
הגולשת
22/3/2005 21:05
יש דרך אחת להתגבר על זה - "להתבגר" !
-
אירנה
23/3/2005 00:06
גשש בלש צביקה - מה אתה עושה פה?!?!?
-
מכירה אותו ממזמן
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש