פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 16:18 לא הפעם מאת:
נוני, חלמתי עליך. ספרי לנו (אם בא לך , כמובן) - מה התקדם עם העבודה המשותפת וכו'? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  14:13 דיון מרתק בנושא -
22/3/2005  14:22 לפי דברייך נשמע שהגלישה היא הבעיה הקטנה שלכם - נוני
22/3/2005  14:35 נוני, נראה לי שאת בהחלט צודקת - גשש בלש בפעולה, פותר כל תעלומה
22/3/2005  14:41 כמובן שה"אם את רק רוצה" - גשש בלש
22/3/2005  15:00 איך גילית שהוא גולש? - דבי
22/3/2005  15:02 לגשש בלש.. איך הגעת לאתר הריון ולידה ? (ל"ת) - סקרנית
22/3/2005  15:11 צביקה לך מפה !!! לא צריכים כאלו ויברציות !!! לך מפה !!!! (ל"ת) - אויש
22/3/2005  15:21 הכל תלוי איך מסתכלים על זה - לא הפעם
22/3/2005  19:43 נו באמת...גם אני גולשת לשם - אין בזה פסול - הגולשת
22/3/2005  21:05 יש דרך אחת להתגבר על זה - "להתבגר" ! - אירנה
23/3/2005  00:06 גשש בלש צביקה - מה אתה עושה פה?!?!? - מכירה אותו ממזמן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש