פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 15:19 הוטיקה מאת:
בימים האחרונים מופיעות כאן הודעהות עם בקשה למסירת מספרי טלפון של בנות הפורום... כותרת:
אני היחידה שזה לא נראה לה? הרי היתרון הגדול של המדיום הזה הוא האנונימיות. קשה לי להאמין שחני (וגם בלו, לצורך העניין) הסמיכה כאן מישהי להפיץ את מספר הטלפון האישי שלה. נראה לי שמן הראוי לכבד את הפרטיות של כל אחת ואחת מאיתנו בחייה הפרטיים. ותתקנו אותי, בבקשה, במידה ואני טועה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  14:52 חני? היום יומולדת?? מזל טוב לך ולשי :)) (ל"ת) - ענבל
22/3/2005  15:02 המון מזל טוב :) אבל לא נראה לי הולם לתת - סאלוש
22/3/2005  15:20 הודעהות=הודעות, וסאלוש: סליחה. לא שמתי לב שכבר התייחסת לכך. סורי. (ל"ת) - הוטיקה
22/3/2005  15:25 הוטיקה - את לא טועה, אבל מי שהפיצה בעבר את הפרטים פה בפורום, שתדע שניתן לעלות על זה בחיפושים - גאון בחיפושים
22/3/2005  15:26 וראבק - כרמי היתה הדולה של חני. לא ביקשה שיפסרמו פה את הטלפון של חני אלא שיתקשרו אליה ויתנו. (ל"ת) - גאון בחיפושים
22/3/2005  15:28 איך יודעים שכרמי היתה הדולה של חני המדווחת? - גאון בחיפושים
22/3/2005  15:31 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:32 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:32 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:43 ותודה לגאון בחיפושים על הלינק ללידה של שי-קי (ל"ת) - חני המדווחת
22/3/2005  16:18 יום הולדת שמח ואושר רב (ל"ת) - שירלי2
22/3/2005  16:53 ואני רק רציתי לאמר מזל טוב - carmi
22/3/2005  16:57 carmi עכשיו זה באמת נשמע כמו פרסומת לעצמך. חבל. הרסת. (ל"ת) -
22/3/2005  17:03 לכרמי את מקסימה ולחני - יקירה, אלפי מז"ט ואיחולים חמים לכל המשפחה !!! (ל"ת) - זהר
22/3/2005  17:29 לחני - פרח
22/3/2005  18:02 חני - מקסימה, מזל טוב :) (ולגאון) - סאלוש
22/3/2005  18:29 חני, מזל טוב! איזו מתוקה שי! מה שלום יובל? (ל"ת) - דבי
22/3/2005  18:29 חני יקירה מזל טוב ענקי...ולכול הבנות ש"חושדות" בכרמי-תרגיעו לא ניראה לי שכרמי זקוקה לפירסום כאן-זו פשוט קטנוניות מיותרת.כרמי יקירתי המקסימה חיבוק אוהב וירטואלי מימני. (ל"ת) - מיכל שעיו
22/3/2005  20:27 חני!!! מזל טוב!!! אני לא מאמינה שעברה שנה... (ומי שחושב שכרמי מנסה להתפרסם- לא מכיר אותה. ולכן חבל על האנרגיות...) (ל"ת) - לירון
22/3/2005  22:01 מ-ז-ל ט-ו-ב!!! (ל"ת) - ליאתה
22/3/2005  22:45 מצטרפת למילים הטובות על כרמי, חני מזל טוב ועוד משהו.. - עוד שין
23/3/2005  00:10 מזל טוב ליומהולדת שנה! (ל"ת) - אפרתה
23/3/2005  01:52 חני היקרה - מזל טוב (ל"ת) - נועה
23/3/2005  09:05 אני מודה-מודה-מודה לכולכן. הכי נעים זה להרגיש את החמימות הנפלאה של הפורום הזה. ותודה גם לכרמי הנפלאה. (ל"ת) - חני המדווחת
23/3/2005  09:25 חני - המון מזל טוב - ליק333
23/3/2005  09:44 חני, מזל-טוב לכם. יום הולדת שמח. (ל"ת) - שושו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש