אני היחידה שזה לא נראה לה? הרי היתרון הגדול של המדיום הזה הוא האנונימיות. קשה לי להאמין שחני (וגם בלו, לצורך העניין) הסמיכה כאן מישהי להפיץ את מספר הטלפון האישי שלה. נראה לי שמן הראוי לכבד את הפרטיות של כל אחת ואחת מאיתנו בחייה הפרטיים. ותתקנו אותי, בבקשה, במידה ואני טועה.
|
תוכן התגובה:
|