פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/3/2005 00:35 Tamara מאת:
לאשת איש - גם לי זה נשמע המון!!!1 כותרת:
אני חושבת שבהשכלה של עובדת סוציאלית ולא פסיכולוגית אמורים לקחת פחות כסף. תלוי כמובן מה ההכשרה שלה, מה הנסיון שלה, ומה המוניטין, אולי היא כזו מעולה ויצא לה מוניטין של "מושיעה זוגות" שהיא חושבת שהיא "שווה" את הסכום הזה. בכל אופן עדיין נשמע לי הרבה מדי לשעת טיפול. בכל אופן את צריכה לבדוק אם היא עוזרת לכם ומקדמת אותכם ולא מושכת אתכם סתם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  15:37 אמצעי יצירת קשר עם דרורית - מאמו
22/3/2005  15:51 אני קיבלתי המלצה - אמא ל 2
22/3/2005  20:39 תודה בנות, אשמח לעוד המלצות אם יש כאלה. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
22/3/2005  23:17 דרורית 052 2322420 והיא עובדת עם אזור השרון ועל זה שהיא מעולה לא צריך כבר לכתוב בכלל. היא משו מיוח וגם ישרה ולא סוחבת טיפולים שלא לצורך - הפעם בלי וסליחה
23/3/2005  08:17 יש לי המלצה על פסיכולוגית מצויינת בכפר סבא - ניה
23/3/2005  09:35 חנה לוינסון מ"מעגל משפחתי" - ענבל ב.
23/3/2005  11:50 מה המחיר לפגישה אצל דרורית? (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
23/3/2005  17:36 350 ש"ח לשעה (ל"ת) - יודעת הכל
24/3/2005  00:19 אנחנו לטיפול זוגי משלמים 480 ש'ח ל 50 דקות אצל עובדת סוציאלית שעושה טיפול זוגי. פתאום זה נראה לי קריעה... (ל"ת) - אשת איש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש