אני חושבת שבהשכלה של עובדת סוציאלית ולא פסיכולוגית אמורים לקחת פחות כסף. תלוי כמובן מה ההכשרה שלה, מה הנסיון שלה, ומה המוניטין, אולי היא כזו מעולה ויצא לה מוניטין של "מושיעה זוגות" שהיא חושבת שהיא "שווה" את הסכום הזה. בכל אופן עדיין נשמע לי הרבה מדי לשעת טיפול. בכל אופן את צריכה לבדוק אם היא עוזרת לכם ומקדמת אותכם ולא מושכת אתכם סתם.
|
תוכן התגובה:
|