פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 13:46 תם תם מאת:
לקרן וללירי כותרת:
קרן - כנראה שבסוף ההחלטה תבוא מהבטן שלך ופחות מהשיקולים ה"טכניים". לא, לא שמעתי עוד דברים רעים על דליה.
לירי - גם אלון יהיה בן שנה ועשרה חודשים בספטמבר וכאמור רשמתי אותו לגן של עינת. בעיקר בעיקר בעיקר בגלל רוית, הגננת, שעושה לי רושם מעולה וגם שמעתי עליה המלצות מאוד חמות. דבר נוסף שמצא חן בעיני זה האופן שבו הגן מאורגן, בלי יותר מדי עומס, כל פעם מוציאים חלק מהמשחקים, הקירות לא מלאים קשקושים, או במילים אחרות אווירה רגועה בלי עודף גירויים.
אם חשוב לך האוכל, אז המצב שם יחסית טוב - מבשלת שמבשלת אוכל ביתי כל יום (אין שניצלים קנויים וכאלה).
תמר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  10:31 קרן יקרה, - סנפיר
23/3/2005  10:56 קרן, את מזכרון נכון? - לירי
23/3/2005  11:02 גו איכותי לגילאי טרום חובה בהרצליה - ליאתי
23/3/2005  11:34 תודה לסנפיר ותשובה ללירי, וגם מחכה לעוד תשובות - קרן אורצ'יק
23/3/2005  11:35 לקרן - ..
23/3/2005  11:40 לקרן - תם תם
23/3/2005  11:51 תוך כדי שאני כותבת לך - תם תם
23/3/2005  12:02 OT בערך- מה דעתכן על מצב שבו לגננת יש ילדים משלה בגן? (ל"ת) - צביה
23/3/2005  12:28 צבייה - מאמו
23/3/2005  12:43 מאמו - צביה
23/3/2005  13:00 קרן, כמה תשובות - לירי
23/3/2005  13:27 צביה - מאמו
23/3/2005  13:32 ללירי ותמר (מועדון הזכרוניות??) - קרן אורצ'יק
23/3/2005  13:39 צביה, אנא הוסיפי תו מזהה לשמך. (ל"ת) - צביה המקורית
23/3/2005  14:43 לתם תם - לירי
23/3/2005  15:08 ליאתי - מוניק
23/3/2005  15:28 ללירי ולתמר - לגבי גן עינת וגן סמדר - קרן אורצ'יק
23/3/2005  15:32 שכחתי - הטלפון בגן עינת - 6293146 (ל"ת) - קרן אורצ'יק
23/3/2005  15:37 תודה - לירי
23/3/2005  15:44 ואני דווקא הבנתי שאצל עינת תהיה קבוצה קטנה בשנה הבאה, מבחירה. תבדקו שוב את המספר. (ל"ת) -
23/3/2005  16:07 לירי, הורדת לי אבן מהלב - תם תם
23/3/2005  22:16 לצביה בקשר לילדי הגננת - מעדיפה ללא
24/3/2005  11:32 ואוו, עכשיו אני מגלה גדוד של זכרוניות. גם אני מזכרון. טוב לדעת שאתן פה :-) (ל"ת) - ניצן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש