קרן - כנראה שבסוף ההחלטה תבוא מהבטן שלך ופחות מהשיקולים ה"טכניים". לא, לא שמעתי עוד דברים רעים על דליה. לירי - גם אלון יהיה בן שנה ועשרה חודשים בספטמבר וכאמור רשמתי אותו לגן של עינת. בעיקר בעיקר בעיקר בגלל רוית, הגננת, שעושה לי רושם מעולה וגם שמעתי עליה המלצות מאוד חמות. דבר נוסף שמצא חן בעיני זה האופן שבו הגן מאורגן, בלי יותר מדי עומס, כל פעם מוציאים חלק מהמשחקים, הקירות לא מלאים קשקושים, או במילים אחרות אווירה רגועה בלי עודף גירויים. אם חשוב לך האוכל, אז המצב שם יחסית טוב - מבשלת שמבשלת אוכל ביתי כל יום (אין שניצלים קנויים וכאלה). תמר
|
תוכן התגובה:
|